Kapitein Luv

Beste GSV'ers ik ben op zoek naar een kamer en hoop het via dit forum te kunnen vinden. Graag een kamer dicht bij het centrum met gezellige huisgenoten (vinkhuizen mag ook).
Ben van plan lid te worden en volgend jaar waarschijnlijk geschiedenis te gaan studeren.

Graag reacties,

lothebest@hotmail.com of 0619149090 Alvast bedankt, Lodewijk Boersema
AssessorJoost

Beste Muf, super dat je in Groningen wilt gaan studeren. Ik heb echter één vraag: waarom geschiedenis?

In ieder geval beter dan archeologie.

Hoi, ik ben kapitein Muf en ik drink .. .

Koning Drietand
Ursa schreef: In ieder geval beter dan archeologie.

Oppassen jij anders onterf ik je. Voor de rest is het ventje in dit topic een aanrader om in huis te nemen. Beter dan een plant of huisdier.

Kapitein Muf schreef: lothebest@hotmail.com

Wellicht vergroot je je kansen door een epistel te houden over de herkomst van je e-mailadres. Je geeft namelijk heel duidelijk aan wat je wil, maar niet wat je te bieden hebt.

Graag reactie.

Kapitein Luv
HT schreef:
Kapitein Muf schreef: lothebest@hotmail.com

Wellicht vergroot je je kansen door een epistel te houden over de herkomst van je e-mailadres. Je geeft namelijk heel duidelijk aan wat je wil, maar niet wat je te bieden hebt.

Graag reactie.

Ja sorry, ik zou nog wat informatie geven over mijzelf. Allereerst mijn e-mailadres, niet de beste naam ik weet het, maar nooit de zin gehad om een tweede aan te maken. Ik was nog jong toen ik deze met Fredrik aanmaakte (hoop dat dit genoeg informatie is over de herkomst) .

Waarom geschiedenis? Vooral om het feit dat je hier, naar wat ik heb gehoord goed teksten leert schrijven en stukken interpreteren. Ik zou binnen deze studie graag al richting journalistiek toe willen werken zodat dat goed aansluit bij de master journalistiek. Daarvoor leek mij geschiedenis een goede basis.

Waarom ben ik geschikt als huisgenoot? Ik ben jong (18), energiek, altijd in voor een feestje, kan me weg goed vinden in de keuken en houd me netjes aan de gemaakte afspraken. Daarnaast zou ik graag bij de GSV willen, ben ik christelijk opgevoed en ga naar de gereformeerd vrijgemaakte kerk.

Als er verder nog vragen zijn over wie ik ben wat ik wil of wat mijn lievelingseten is vraag gerust!

Groetjes, Lodewijk

lust je croutons in de soep?

wat is je favoriete toetje?

annemarieke

Dit is wel hele serieuse kennismaking! Komt hij op regio 3?

Kapitein Muf schreef: (...) kan me weg goed vinden in de keuken (...)

Verklaar? :) heeft zin in een lekkere maaltijd