ow, dan zal ik even snel mijn nieuwe rokje strijken.

Goedzo!! Neem je ook je vestje/hesje mee??

Heerlijk zo'n swingfeestje. SPAC??? bedankt. Ook leuk trouwens om eens de hele avond foto's te maken ipv er zelf belachelijk op te staan.

Ook hier maar even dan: ik heb tien euro gevonden op soos. Dus heb jij aan de bar gezeten op het punt waar de bar het dichtst bij de ingang van soos is, en mis je een tientje, dan mag je dat even zeggen dan krijg je het terug.

Was trouwens leuk feestje. Veel geleerd ook: dat als de beat links 145 is, dat ie dan rechts ook 145 moet zijn en als dat niet zo is, is dat niet problematisch maar dan moet je het volgende nummer beginnen door eerst even over dat rondje te aaien. Ofzo.

haha goedzo Dick je hebt het begrepen! Volgende keer DJ Dick en DJ Eduard achter de draaitafel dus. Maar tof feestje. henri leuke fotoreportage ook, ik zal em er zo snel mogelijk opzetten..

Dick schreef: het volgende nummer beginnen door eerst even over dat rondje te aaien. Ofzo.

Put your hands up in the air for turntable junky DJ Dick! I said D to the K: Dick! Come on!
Momenteel niet helemaal een jofel nootje, en dat zegt ook iets natuurlijk; bedankt!
@Jessica: censureer en retoucheer die shit, je weet toch...

zo ik heb bijna alle vieze dingen weggecensureerd en verwijderd dus nu kan ie erop. oja voor eventuele klachten (dat er bijv. alleen maar dezelfde personen op de foto's staan) kun je bij fotograaf van de avond Henri L terecht..

http://www.mijnalbum.nl/Album=OPJE3YQL

Mooi hoor, was zeker een leuk feestje, jammer dat die sidekicks altijd zo weinig glazen halen.
En heeft Cor nog iemand versierd? Ik heb hem de hele avond niet gezien.

ja, die sidekicks van tegenwoordig ;) nog bedankt he, ed!
Voor de rest was het een mooi soosje, heb me prima vermaakt! :D

Graag gedaan hoor! Maar ik vergeet natuurlijk de fotograaf te complimenteren met de prachtige reportage. En waar zijn die tijden gebleven dat je moest zeuren dat de foto's nog een keer worden geplaatst?

Simultaan vieze woordjes fluisteren; het mag weer.
In hoeverre waren dit hipo's? (Voor de GSV dan he...)
Wie kan er uberhaupt een slipje van de luier oplichten qua concrete 'dingen' bij 'mensen'.

(ggggloeiendegloeiende, die link werkt niet...anyways, het is de foto met 2 fluisterende knaapjes in Jessica's oor. Maar nu is ie niet grappig meer)

Vriend Niels

Hele mooie foto's Henri L.!

En nieuw op soos: een wiskerke, voor maar 2 euro.

Goed bezig Jessie! Leuk feestje gister.

jessica voor beeldvormers. goed bezig!