Anouk2901

Ha GSV!

Ben jij gek op sport? Vind je het leuk om te connecten met mensen? En hou je van Jezus? Als je deze vragen met 'ja' kunt beantwoorden is een sportoutreach dé perfecte uitdaging voor jou!

Next Move is een christelijke beweging van sporters die een passie hebben voor sport&geloof. Door het inzetten van sport willen we Jezus' liefde uitstralen naar kinderen/jongeren/volwassenen op plekken in en buiten Europa.

Een outreach heeft niet alleen impact op de plaats van bestemming maar zul je de kracht van geloof ook zelf ervaren en hierin groeien!

Voor mij is dit twee jaar geleden begonnen toen ik op outreach ging naar Libanon. Het sporten daar in die omgeving was fantastisch om te doen, maar de kracht waarop ik het geloof heb ervaren was nog veel mooier! Vanaf dat moment is mijn geloof gaan leven en kon ik dit eigen maken. De keuze om mee te gaan op outreach heeft mijn geloof geprikkeld op de manier die bij mij past; namelijk met sport.

Lijkt het jou ook tof om zo'n uitdaging aan te gaan? Ga mee op outreach!

Ik kan me voorstellen dat je twijfels hebt over het geloof, je relatie met God niet sterk genoeg vindt of niet zo goed weet hoe je aan anderen je geloof moet uitdragen en dit als een struikelblok ziet om mee te gaan op outreach. Uit ervaring kan ik zeggen dat dit absoluut geen struikelblok hoeft te zijn en dat iedereen op zijn/haar manier een outreach binnenstapt en geraakt wordt waar nodig! :)

Afgelopen zomer waren Jin, Simone en ik met ons team te vinden op het strand van Barcelona om daar te beachvolleyballen! We zijn allemaal geraakt en gegroeid, maar allemaal op een andere manier. De liefde van God is dus op verschillende manieren te voelen en voor iedereen bestemd, ook voor jou!

Bekijk dit filmpje voor meer informatie en de plekken waar we komende zomer heen gaan: https://www.youtube.com/watch?v=klfaiOtRnrk.

Heb je vragen naar aanleiding van bovenstaande, wil je meer weten over de outreaches of onze ervaringen. Vraag gerust, wij vertellen er graag over!

beschrijving