Thereza

Amicae amicique,

Het is inmiddels een welbekende en geliefde traditie: ook dit jaar weer organiseert de CKC het jaarlijkse pop-rockconcert in Jazzcafé De Spieghel. Een van oudsher spectaculaire avond, waar je alles kan verwachten, van een heavy metal-act tot dichtkunsten van de Bootboys, van spetterende rocknummers tot liefdesliedjes waarbij zelfs de lompste Brandhouter het niet droog houdt, van Discrete dames die een dansje doen tot een of andere figuur die het GSV-lied grunt.

Zo spectaculair kan het ook dit jaar weer worden, maar niet zonder de GSV. Daarom: bedenk een act waarmee je de hele vereniging omver blaast en geef je op door een mailtje te sturen naar ckcgsv@gmail.com. Of, als je niet zo van het omverblazen bent, kom lekker kijken en genieten van het talent dat de GSV te bieden heeft!

Met amicale groetjes,
De CKC

pop-rock 2

En hier is de zelfgeknutselde paintposter. Stephanie, nog bedankt voor de hulp.
Doe als Freddie, geef je op voor het pop-rockconcert en laat horen wat je kan!
Overigens zijn we nog in overleg met De Spieghel of het dit jaar om 21:00 kan beginnen, zodat we zo min mogelijk overlappen met de lezing. We houden u op de hoogte!

Ah, ik had gehoopt dat jullie het pop-rockconcert zouden verplaatsen,;) want ik had nog graag wat willen doen dit jaar, maar "de band" zit overal en nergens dus ik weet niet of het nog lukt..

Ook als u niet gaat laten horen wat u kan, moet u natuurlijk komen. Nog maar 11 nachtjes slapen!
pop-rock 3

pop-rock poster 1
Ja lieve mensen, dit is al over precies 1 week. Schaaf je optreden nog wat bij, warm je stem alvast op, en geef je op door een mailtje te sturen naar ckcgsv@gmail.com als je dat nog niet gedaan hebt. Dit kan nog tot aanstaande zondag 24 mei!
Zoals min of meer aangekondigd beginnen we dit jaar om 21:00. Komt dat zien en horen! O, en neem potentials mee, want aansluitend aan het concert is uiteraard open soos.

Wie gaat er presenteren dit jaar?

De moeder van Erik Voogd.

martijngaasbeek

bump

Uitstekende vraag van amica Zwarts. De presentatie zal dit jaar worden verzorgd door niemand minder dan uw eigen rectrix cantorum, amica Reinders! Als u nou nog niet zoiets hebt van jeetje, daar moet ik bij zijn, dan weet ik het ook niet meer.

Is de line-up al bekend?

Nouuuuu het was weer awesome hoor! CKC en alle artiesten super bedankt voor de retelekkere avond!

Was mooi. Artiesten en CKC bedankt voor de avond. Erg vermakelijk allemaal.

Aangezien de camera halverwege de avond leeg was heb ik geprobeerd met mijn mobiel nog wat filmpjes en foto's te maken. De kwaliteit is niet erg hoog, maar beter iets dan niets;) Ze zijn te bekijken via de volgende link :https://www.wetransfer.com/downloads/dc8d04b8f470400b7c3977b0b548c89020150601104759/5607c63e0d987377dbc1c6fc1730203020150601104759/6a5ba6
Ik hoop dat dit zo goed gaat? Laat het anders even weten:)

Super goed dat je het meteen hebt opgepakt toen de batterij van de camera leeg was!