Naef

Beste GSV'ers,

Dit jaar doe ik namens de SFEB (Studentenfractie Economie en Bedrijfskunde) mee aan de verkiezingen van de faculteit Economie en Bedrijfskunde. Ik sta op een verkiesbare 7e plaats en ben op dit moment druk bezig met campagne voeren. Graag zou ik met deze post om jullie steun willen vragen!

Natuurlijk verwacht ik niet dat ik dat zomaar krijg, dus vandaar dat ik nog even de punten waar ik en mijn partij voor staan op een rijtje wil zetten:

  1. Kleinschalig en uitdagend onderwijs, zonder verplichte hoorcolleges
  2. Minder blokkaderegeleningen, geen bindend studie advies (BSA)
  3. Goede internationale uitwisselingen
  4. Betere communicatie naar studenten
  5. Prettig WSN en ZG-gebouw met voldoende studieplekken

Kun jij je hier in vinden? Wacht dan niet en stem gelijk op http://www.progresswww.nl/rug , ga naar verkiezingen, dan naar Economie en Bedrijfskunde (FEB) en stem op Wouter Neef lijst SFEB!

Alvast bedankt voor jullie steun!

Met vriendelijke groet,

Wouter Neef
nr. 7 SFEB

Doe even die flyer dan..

Punt 4 en 5 ben ik het wel mee eens. Punt drie is volgens mij al wel voor elkaar. En over punt 1 en 2 twijfel ik wat. Denk je echt dat studenten gebaat zijn bij nog meer vrijheden? Persoonlijk denk ik dat een iets strakker studieregime voor veel studenten erg nuttg kan zijn.
En onderscheiden jullie je met jullie programma van andere partijen?

Een kleine toelichting zou ik waarderen. Maar het hoeft niet, want mn stem heb je inmiddels.

Nee, stem op mij, nr 33! Voor een betere universiteit!

Van mij krijg je gratis blikjes 7UP op Zernike. Stem mij!

Douma ik ga binnenkort even in op jouw punten. Bedankt voor je stem iig!

Met zo'n blikje 7-up ben ik ook al wel blij. Ik zal morgen es kijken waar er uitgedeeld wordt.

Wouter bedankt voor de 7-up, ook namens de rest van IB&M dat bij Economics zat te vergaan... kunnen jullie ook iets aan onwetende docenten doen?

nanne: "because I like you!" :remybussi: Doe mij Fido Dido maar.

Hey Neef,... ben je al wat wijzer over een eventuele verkiezing?

Woensdagavond is de uitslag. Je hoort er nog van!