TheoSikkema

O.C.S.G. presenteert de Inter-Sociëtaire-Buddy-Walk!

Op 20 april organiseert O.C.S.G. een Paasactiviteit. Met groepjes van 3 tot 4 personen, vanuit verschillende verenigingen, wordt er een stuk gelopen in de stad Groningen. Tijdens deze Buddy-Walk kom je een aantal stellingen/vragen die in het teken van Pasen zullen staan. Met je verenigingsleden ben je van harte welkom in de sociëteit van ATV/GSV, Hereweg 40, om 20.00 uur 's avonds!

De wandeling eindigt ook weer op Soos, waar we gezellig kunnen verbroederen. Komt allen!

Leuk ja.

Ich bin dabei! Lijkt me leuk om eens te praten met wat broeders...

Heel tof idee!

Sindael schreef: Heel tof idee!

En nee, jij mag niet gewoon een romantisch wangelingetje met je vriendin maken.

Toen ik de titel van dit topic las, dacht ik dat er 'Inter-Schalke-buddy-walk' stond. Vond ik best raar.

Ligt het aan mij, of is het enige vrouwelijke poppetje dat op de poster staat verbonden aan de tag 'GSV'?

Bovendien is het tevens de enige zonder armen...

Wie maakt die posters joh?

Dijkio schreef: Ligt het aan mij, of is het enige vrouwelijke poppetje dat op de poster staat verbonden aan de tag 'GSV'? Bovendien is het tevens de enige zonder armen... Wie maakt die posters joh?

Volgens mij is het een man met een staart (ik zie geen 'rondingen' aan de voorkant)

TheoSikkema

Apart hé, ik heb ook vragen gesteld waarom wij als enige een soort van 'vrouw' kregen. Maakt ook niet uit, het gaat er om dat dit een leuke activiteit is, en dat het natuurlijk altijd leuk is om bij ATV te borrelen.

ps, Webcie, sticky?

Ik wil de pret niet bederven, maar mijn inziens is wat je ziet als staart een deel van de rug. Het onderste deel valt weg door belichting. (wat je ziet als staart is dus het schouderblad.)

Christine H

Ze geeft uitbeelding aan het woord 'huil', dan is het heel goed mogelijk dat haar armen geamputeerd zijn.

Het blijft vreemd. Maar als het toch een vrouw is, dan verdient de GSV toch zeker wat extra ronding aan de voorkant, zoals Laura zei.

We zijn immers een mieters aantrekkelijke vereniging.

AssessorJoost
Dijkio schreef: We zijn immers een mieters aantrekkelijke vereniging.

Lieve sjaars, neem van mij aan: echte schoonheid zit diep van binnen.

Dik schreef:
Dijkio schreef: We zijn immers een mieters aantrekkelijke vereniging.

Lieve sjaars, neem van mij aan: echte schoonheid zit diep van binnen.

Wat een wijsheid! Kun je mij ook bekend maken in de onmetelijke schatten van kennis die verborgen liggen in het grote cliché-uitsprakenboek?

Liefs, de sjaars

AssessorJoost

Ja, beste jongen: wie voor een dubbeltje geboren is wordt nooit een kwartje.

Voor meer wijsheden verwijs ik je graag door naar Ronan Keating:

http://www.youtube.com/watch?v=aVbbYYUMI-c

Lieve Dijkio en Dik. Men zegt wel eens, van een mooi bord kun je niet eten, nou van een mooi bord kun je prima eten, en als het op is heb je tenminste nog wat om naar te kijken.

Zolang je niet als een olifant in de porseleinkast tekeer gaat, mogen borden best mooi zijn. Helemaal als je in die kast wel een potje kunt breken. Zo niet, dan is het potje breken potje betalen. In welk een geval een lelijk bord wel beter is, kost het je geen rib uit je lijf...

Dijkio schreef: Zolang je niet als een olifant in de porseleinkast tekeer gaat, mogen borden best mooi zijn. Helemaal als je in die kast wel een potje kunt breken. Zo niet, dan is het potje breken potje betalen. In welk een geval een lelijk bord wel beter is, kost het je geen rib uit je lijf...

blablabla

smeerkees schreef:
Dijkio schreef: Zolang je niet als een olifant in de porseleinkast tekeer gaat, mogen borden best mooi zijn. Helemaal als je in die kast wel een potje kunt breken. Zo niet, dan is het potje breken potje betalen. In welk een geval een lelijk bord wel beter is, kost het je geen rib uit je lijf...

blablabla

Wat had je dan verwacht van een aaneenschakeling van clichés?

mark wat ben je vrouwonvriendelijk

TheoSikkema

Of mark vrouwonvriendelijk is mag hij morgen laten zien aan de vrouwen van CSFR, ATV, NSG en Ichthus;-)

Ofwel, morgen dus!