jaspermann

Ik werd vandaag gebeld door een paar jongetjes uit Amersfoort die morgen een meeloopdag hebben hier in Groningen en daarna graag nog even willen kijken op soos. Aangezien de laatste trein terug al om half elf gaat zoeken ze daarom een slaapplek.

Dus kan jij vier jongens voor een nachtje wegstoppen wil je dat hier dan melden.

Dus van donderdag op vrijdag.

Kunnen ze niet gewoon bij jou slapen?

Nee, heb vrijdag om negen uur tentamen en weet nog niet eens of ik naar soos ga daarom.

jaspermann schreef: Ik werd vandaag gebeld door een paar jongetjes uit Amersfoort die morgen een meeloopdag hebben hier in Groningen en daarna graag nog even willen kijken op soos. Aangezien de laatste trein terug al om half elf gaat zoeken ze daarom een slaapplek. Dus kan jij vier jongens voor een nachtje wegstoppen wil je dat hier dan melden. Dus van donderdag op vrijdag.

Hoezo wordt jij eigenlijk gebeld? Zit je in de PRescie afdeling Amersfoort ofzo?

Nee maar ik kwam ze tegen na grote avond. Beetje teleurgesteld dat ze jou niet bellen?

Ik dacht dat we als vereniging een Robert Tempelman hadden aangeschaft voor dergelijke zaken.

Zijn ze al onder de pannen dan?

Op een schaal van 1 tot 10, hoe relaxt zijn ze?

Ik had een idee: ze slapen in de trein.