Marnix

Las het volgende op een andere site, misschien vinden jullie dat ook intressant

Ik vraag uw aandacht voor het volgende: Op maandag 7 april zal André Rouvoet, vice premier en minister voor Jeugd en Gezin, in de aula van het Academiegebouw in debat gaan met Andreas Kinneging, hoogleraar rechtsfilosofie, over de maakbaarheid van de samenleving. De heer Bosscher zal het debat voorzitten. Iedereen is welkom om langs te komen en deel te nemen aan dit debat. Na het debat zal er een borrel plaatsvinden in het Parlement, Poelestraat 29, waar deelnemers en toeschouwers onder het genot van een drankje kunnen napraten over het debat. De avond wordt georganiseerd door de Studentenvereniging voor Internationale Betrekkingen (SIB-Groningen) in samenwerking met het christelijke dispuut Yir at Adonay der Civitas Studiosorum in Fundamento Reformato. Aangezien de activiteit toegankelijk is voor alle studenten wil ik u vragen of u het debat zou willen promoten onder uw leden. Uw bestuur is natuurlijk ook van harte uitgenodigd om deel te nemen aan het debat. Met vriendelijke groet, Lotte Heitink Commissaris PR SIB-Groningen www.sib-groningen.nl

volgens mij is daar al een topic over en zijn er meerdere mensen die van plan zijn te gaan ;)

http://www.gsvnet.nl/forum/viewtopic.php?t=3643

Inderdaad, daarom gaat hier een slotje op!