KarineL

Hoi leuke GSV'ers,

Via deze weg wil ik een oproep doen aan iedereen die een leuke uitdaging zoekt voor de komende zomer.
Met Student Life ga ik komende zomer 3 weken (12 juli-2 augustus)naar Kazan, Rusland. Daar gaan we een evangelisatieproject doen onder studenten in die stad. Van de 1.1 miljoen inwoners van deze stad is ruim 10% student.

Het zou super tof zijn als er meer mensen mee gaan op het project, want hoe groter het team hoe leuker! Zeker wanneer er GSV'ers mee gaan, want er is niks leukers dan GSV'ers in een team!

Wat we basicly gaan doen is sporten, aanspreken en gezellige avonden/feestjes organiseren voor de studenten in Kazan en op die manier proberen we contacten op te doen en mensen over God te vertellen.
Kazan is namelijk een stad in een meer islamitisch gebied van Rusland, maar de studenten zijn erg open en willen graag met buitenlanders praten, omdat ze hun Engels willen verbeteren en bovendien erg open staan voor gesprekken over geloofskwesties. Het project loopt al een aantal jaren, daarom willen we bij Student Life dit graag voortzetten, maar dan hebben we natuurlijk wel teamleden nodig!

Lijkt dit je wat? Spreek me even aan, whatsapp me, mail me, bel me, facebook me. Mag allemaal!

Groetjes!

JøhnDylån

Hans moet mee, zou gaaf zijn.