Arend

(klik op de folder om hem op origineel formaat te bekijken en lezen)

Op 8 maart 2007 is het weer zover! De GSV organiseert een Open SooS voor iedereen die een keertje kennis wil maken met onze sociëteit en onze leden natuurlijk.

Vanaf 22:00 is de soos, Hereweg 40, open voor iedereen om gezellig wat te komen drinken en een praatje te maken.
Voor de feestende mensen wordt er een knallend swingfeest gehouden in de achterzaal!

Ben je geïnteresseerd maar is Groningen voor jou niet om de hoek en ben je op zoek naar een slaapplek? Neem dan contact op met de PR-commissie (prescie@gmail.com) voor slaapadressen.

Tot ziens op donderdag 8 maart!

gezellighied in overvloed, so be there ;)

Wat een toffe folder zeg!

Die folder is inderdaad helemaal hip! Waar kan ik m nabestellen?

@ geïnteresseerden: We hopen jullie allemaal van harte te kunnen verwelkomen op onze soos!

Leuke folder! Eindelijk weer eens een goeie prescie!!

Aap

Jammer dat ik in Ede woon en de volgende dag gewoon weer naar school moet :(

hee snurf er is die dag erna open dag op locatie voor veel studies aan de rug. Daarvoor kun je toch altijd vrij krijgen van school??
Dan kun je vrijdag daar heen, mooie 2 in 1 combi!

En anders doen leraren er vaak niet moeilijk over hoor! Twee jaar geleden viel het nog gewoon onder het mom van studie-orientatie

Bovenstaande dames weten er alles van..... ;)

Mooie folder, esthetisch gezien. Inhoudelijk vind ik 'm wat minder.

was dat niet laatste keer ontbijt op soos? voor mij iig wel. met spaghetti en al

ja spaghetti en paaseitjes :lol:

Snurf schreef: Jammer dat ik in Ede woon en de volgende dag gewoon weer naar school moet :(

Ah joh, op de Guido knijpen ze wel een oogje toe hoor, en anders ga je lekker bij de rector franse zinnetjes overschrijven, dat is heus wel de moeite waard!

Ursa schreef: Mooie folder, esthetisch gezien. Inhoudelijk vind ik 'm wat minder.

Ik vind kennismakingsperiode wel een mooi woord.

corrp schreef: ja spaghetti en paaseitjes :lol:

Pannenkoeken, broodjes gezond en bananen.. Nog nooit zo lekker ontbeten!

Prachtige folder. Ik herkende mezelf niet in mn Oktoberfestoufit... Lekker representatief. Nee serieus een erg toffe folder! Mag ik em ook in mn brievenbus? En is er ook een thema voor het swingfeest? Krijg ineens heel veel zin in verkleden.

renskebuit schreef:
corrp schreef: ja spaghetti en paaseitjes :lol:

Pannenkoeken, broodjes gezond en bananen.. Nog nooit zo lekker ontbeten!

En met een biertje in de hand zwaaien naar mensen op de fiets richting werk...
Was dat niet de laatste soos van Senaat Oosterhuis?

Flyer is mooi, ook qua inhoud. Wel een beetje laat.

Koos L schreef:
renskebuit schreef:
corrp schreef: ja spaghetti en paaseitjes :lol:

Pannenkoeken, broodjes gezond en bananen.. Nog nooit zo lekker ontbeten!

En met een biertje in de hand zwaaien naar mensen op de fiets richting werk...


en de kant en klare pannekoeken vlogen je om de oren terwijl Henk op de achtergrond de bieze-dance op de oude bar van vroeger deed.was ook mijn leukste en langste soos ooit :D
dat belooft nog wat morgen.. Maar leuke flyer!
Herbsgarden
Hannah schreef: Prachtige folder. Ik herkende mezelf niet in mn Oktoberfestoufit... Lekker representatief.

Sorry Hannah :oops: Er waren twee dingen waar ik over twijfelde: twee keer Anja aan de binnenkant en jij als Heidi aan de buitenkant. Maar dit waren gewoon vette foto's. Toch?

hdmaster schreef: Ik vind kennismakingsperiode wel een mooi woord.

Dit viel mij ook op: waarom is er niet gewoon geschreven over een ontgroening of novitiaat? Was dat niet duidelijker en misschien ook wel eerlijker geweest?

Lijkt me nou echt een interne discussie 8)