Maurice

Geoguessr is het meest fantastische tijdverdrijf ooit. Twee jaar geleden is het al eens op de GSV-facebook gegooid, en redelijk wat mensen bleken het af en toe te doen. Daarom heb ik nu een challenge gemaakt, zodat je kan zien hoe je het doet ten opzichte van andere GSV'ers.

Wat is het?
Met Geoguessr word je ergens op de wereld gedropt. Je ziet een GoogleEarth-foto van je beginpositie en aan jou de taak uit te zoeken waar op de wereld je bent. Dat doe je door rond te lopen en goed naar de omgeving te kijken. Denk je de plek waar je gedropt bent gevonden te hebben, dan zet je je poppetje op die plek op de kaart. Hoe dichter bij de goede plek je zit, hoe meer punten je scoort.

De challenge:
Ik heb 5 locaties uitgezocht op de aardbol, aan jullie de taak te vinden waar je dus gedropt bent. Maak ze alle 5, zet hieronder je score neer, of stuur het naar mij, en dan kunnen we kijken wie het het best gedaan heeft.

Mocht het bevallen, dan zal ik misschien nog vaker eentje maken.
Linkje voor de challenge staat op de GSV Facebook

Regels:
Er zit geen tijdlimiet op de challenge. Google Maps mag je gebruiken als grotere kaart, maar niet om namen in te typen/ op te zoeken etc.

11697
Nu weer aan m'n opdracht bezig...

10811, prima challenge

Score van 11859. Zat er één keer op het verkeerde continent :')

Na een hele tijd bezig te zijn geweest toch 23269

Wel mooi dat die link op Facebook altijd naar dezelfde 5 locaties doorlinkt. Makkelijk punten scoren.

Ja, of makkelijk om scores te vergelijken en te kijken wie het het beste doet.

13175 points met Amanda (:

Wow, wie had die 2e perfect geraden? :O

14800, die laatste was pittig zeg

19987, die laatste was inderdaad killing.

Stayphanie schreef:

Wow, wie had die 2e perfect geraden? :O

Ik hehe. Ben ik nml geweest ooit op vakantie maar dr weg was wel een gokje.

12300 punten

15592

12805, leuk spel

Wow wat zijn jullie hier goed in, ik kwam niet eens boven de 10.000 uit. De tweede vond ik maar lastig

Hahaha, die laatste was echt niet te doen.
Resultaat: 18778 punten

23669 8-)

Ik ben weer op wereldreis geweest, was superleuk. Lekker airmiles sparen enzo. Jullie mogen weer raden waar ik allemaal geweest ben.

Wereldreis #2

Cool
Mag de winnaar de volgende uitdaging maken?

Je zoekt bijzonderdere plaatsen dan ik merk ik! 18174 pt.!