C.A.

Hoi,

door toedoen van een nog onbekend persoon (rood haar, lang postuur) uit de omgeving Drachten is mijn achterwiel aangeslagen, want er zit een slag in. Een flinke ook, gezien de kilo's van eerdergenoemd persoon. Daarom zoek ik een nieuw achterwiel, het liefst met band en al. Wie helpt me, en kijkt even tussen de oude zooi wat ie heeft?

Vielen dank!

Ow ja, ik heb trommelremmen, geen terugtraprem.

Volgens mij heb ik nog wel wat in het schuurtje staan. Ik zal straks eens even kijken...

Ik heb er een zien liggen boven op het afdakje van een zijingang van de Nijenborg op het zerniketerein. maar misschien heeft iemand anders hem al meegenomen.

wie het eerst komt wie het eerst maalt

Relaxt, vanaf maandag studeer ik weer in dat gebouw.

Met zoveel behulpzaamheid kom je er wel Armando. Jij zocht nog een kamer? Ik heb een berghok voor je. Er ligt zelfs een slaapzak in, echter verboden te roken en je moet 15 euro per maand aan de huisrekening overmaken voor de 15e van de maand anders moet je een taart bakken, zo gaat dat bij ons.

Ow ja, ik zoek nog steeds zo'n unit.

Knieperd, ga gewoon even langs de fietsenmaker. Laatst begaf mijn achteras het, kostte maar 60 euro om em weer als nieuw te krijgen.