Robert

Nadat ook ik dit jaar ben overgehaald om het populaire programma 'wie is de mol' op nederland 1 te gaan kijken, wil ik dit ook ten volste uitbuiten. Dit topic is bedoeld om je verdenkingen te delen en op die manier hoop ik gezamenlijk de mol te kunnen ontmaskeren.

Hier de eerste mogelijke hints die al snel na de aflevering naar voren kwamen:

  • Rugnummers van de passagiers in de bus maken de geboortedatum van Anna.
  • Als je Cohen omdraait, de achternaam van Horace, krijg je Nohec. Nohec betekent 4, het 4e dier dat de Ark van Noach op ging, was een mol.
  • Uit de tas van Art stak een rood lipje.
  • Patrick is in 1967 geboren, het jaar van de Geit.
  • Als je Art omdraait, krijg je tra. Tra is in El Salvador dialect voor Mol.

Op dit moment verdenk ik Art en Anna het meest.

Wie volgt?

Wow, fanatiek bezig zeg! Ik verdenk altijd de verkeerde mensen; dus ik ga nu nog maar niet met verdenkingen beginnen. Misschien over een paar week als de kans groter is dat ik goed gok.

Robert schreef: - Als je Art omdraait, krijg je tra. Tra is in El Salvador dialect voor Mol.

Kijken is niet meer nodig lijkt me.

http://twitpic.com/3nlvui Check ook deze link.

Robert:

Aantal woorden in jou post is 153
aantal tekens inclusief spaties is 798

als a=1 b=2 3=4 enz dan is MOL= (=121315) 2340

798*3 =2394

153/3=51

2394-51=2343

2343 -het aantal letters dat MOL bevat (3) = 2340

Daarmee staat jouw bericht gelijk aan MOL

Met deze verklaring verdenk ik dus Robert als enige en ware mol en verander ik mijn mening niet totdat er iemand met een beter verhaal komt.

Goed denkwerk.

ik voel een maar aankomen

Slecht voelwerk.

Iel dat vind ik vies.

Ik redeneer vooral op basis van hoeveel geld men ophaalt. Momenteel zijn het helaas nog behoorlijk veel mollen. Maar uiteindelijk werkt die tactiek nog altijd het beste...

Poll?

Patrick loopt de boel te flessen... ik zweer het je.... :)

Christine H
imhotep schreef: Ik redeneer vooral op basis van hoeveel geld men ophaalt. Momenteel zijn het helaas nog behoorlijk veel mollen. Maar uiteindelijk werkt die tactiek nog altijd het beste...

Daar het je wel gelijk in, maar het is ook de sufste manier.

Anna vindt het veels te interessant om verdacht te doen, die is het niet.

Robert, wil je aub een poll maken? Je moet dan nu beslissen wie de mol is en dan aan het eind van het programma kun je heel hard roepen dat het vanaf het begin altijd al geweten hebt!

dikke pluskudo's voor hapkars

Ik denk dat Johnny het is...

Paula Lunenborg

Ik denk dat Robert veel te goed in dit spelletje is dus dat ik mezelf alleen maar verneder als ik een suggestie doe.. Verder ga ik het wel volgen allemaal!

Ik denk Harrie, Berber, Yvonne, Marita en Heidy!

Haha

Skippy schreef: Patrick loopt de boel te flessen... ik zweer het je.... :)

Muhahahahaha :twisted:

Zie je wel. Ik had het eigenlijk bij de geit al door...