nannega

19 januari, niet te missen ABC Zusterfeest op Soos!
Haal je ballenknijper uit de kast en zet je strakste zonnebril op, wie weet can you be my Ken!
En natuurlijk een feestje in de achterzaal; so come on Barbie! Lets go Party! Een nu al legendarisch feest met alle zusjes uit het hele land

Dat wordt hard promoten om die achterzaal vol te krijgen. Waarom geen broederfeesten en Charlize Theron's meer?

Waarom is het trouwens op een vrijdag?

Het broederfeest wordt in februari gehouden, en het is op vrijdag vanwege een compromis tussen het week en weekend ov.

Heb jij al bedacht hoe je vanavond de Ultieme Ken gaat zijn?

Een kleine research op amicale fora leert dat Animo er vanaaf niet bij is. Als ze niet komen, dan komen we ze wel halen.

Kiffen schreef: Een kleine research op amicale fora leert dat Animo er vanaaf niet bij is. Als ze niet komen, dan komen we ze wel halen.

Hoe laat denkt u ons op te komen halen, amice Kiffen?

Als we zo dronken zijn dat we geen rechte koprol meer kunnen maken.

Koning Drietand

Ik kom ook wel maar heb geen ken kleren kunnen scoren. ik ga dan wel van de andere outfitten genieten. tot vanavond allemaal.

Het wordt sowieso een vet mooi feestje, volgens mij komen er echt vet veel amicalen hoor. Minimaal 20, anders krijgt iedereen een meter bier.

Van jou?

Het wordt vast een heel mooi feestje. Heb al mijn amicale vrinden vorige week nog opgebeld met de oproep te komen en het binnen de vereniging nogmaals onder de aandacht te brengen. Als ze een beetje meewerken (en het risico dat ze dat niet doen wil je niet lopen) gaat het leuk worden. Tot vanavond!

renskebuit schreef: Van jou?

nee van zwier, die heeft ook geld om een nieuwe computer te kopen. Dan ook wel om een meter bier te halen

Eergisteravond in Leiden hoorde ik dat er ongeveer 3 VGSL'ers komen.

4 dus :)

KOM ALLEMAAL NAAR SOOS! Ik zie meer amicaal Nederland om me heen dan GSV'ers... dat kan toch niet!

Tot straks

Koning Drietand

iedereen zit naar stuntteam fm te luisteren!