Arend

Hoi,

In een opgeruimde en opruimerige bui kwam ik de volgende spullen tegen, en besloot ik dat iemand anders er waarschijnlijk blijer van zou worden dan ik:

Breedbeeld-televisie
Merk: Philips
Formaat: 28" (70 cm)
100 Hz, 2x Scart, 1x afstandbediening, etc
.

Prijs: € 50,-

Widescreen 19" monitor
Merk: Proview
Formaat: 19" (48 cm)
Resolutie: 1440*900
VGA (d-sub) aansluiting, 5 ms respons

Prijs: € 50,-

(voorbeeld-foto)

Samsung Omnia (simlock vrij)
Besturingssysteem: Windows Mobile 6.1
CPU: 600 MHz
RAM: 128 MB (werkgeheugen)
ROM: 8 GB (opslaggeheugen)
Geheugen uit te breiden met micro SD tot max 24 GB
o.a. bluetooth, WiFi, GPS, 5MP camera

Accesoires: kabel om op televisie aan te sluiten (speelt divx af), beschermhoesje, screenprotector, usb-kabel, headset
Met werkende navigatie (Nav n Go iGo 8 Europa) en SPB Mobile Shell (o.a. meerdere startschermen).
updateEr zit ook een autolader bij tbv navigatie.

Prijs: € 60,-

(SPB Mobile Shell)

Reageren mag hier of per mail. Over een week gaan ze ook op Marktplaats, dus sla gauw je slag.

Arend

Waarom doe je je telefoon weg?

Herbsgarden

Wilde een klasgenote ook graag weten. Die had op zich wel interesse.

Hij heeft een samsung galaxy ondertussen.

Zo is het. De Omnia doet het nog prima, maar ik mocht vrij voordelig iets nieuws uitzoeken, en dus ben ik van i900 naar i9000 gegaan.
Klein voorbeeldje, na 4 weken aan te hebben gestaan was de accu nog steeds 30% vol.

Hetzelfde geldt trouwens voor de televisie en monitor, ze zijn opgevolgd vanwege mijn gadgetgevoeligheid, niet vanwege gebreken oid.

Hoe oud is het televisiescherm?

En is deze nog niet wazig?

En waar zou ik hem potentieel moeten ophalen?

Arend heeft nu net 1 maand een baan en van zijn eerste maandsalaris gaat hij gelijk gadgets halen. Je moet sparen jongen, voor een beter en groter huis om kinderen op te voeden!

UndahCovah schreef: Arend heeft nu net 1 maand een baan en van zijn eerste maandsalaris gaat hij gelijk gadgets halen. Je moet sparen jongen, voor een beter en groter huis om kinderen op te voeden!

nee joh, dwaasheid. lekker genieten van gadgets van het geld waarvan je later pampers moet betalen - reteduur - en dan wordt er ook nog in gepoept.

ik ben benieuwd wat voor telefoon je over een paar maand weer aanbiedt, als je toe bent aan een nieuwe!

HT schreef:
UndahCovah schreef: Arend heeft nu net 1 maand een baan en van zijn eerste maandsalaris gaat hij gelijk gadgets halen. Je moet sparen jongen, voor een beter en groter huis om kinderen op te voeden!

nee joh, dwaasheid. lekker genieten van gadgets van het geld waarvan je later pampers moet betalen - reteduur - en dan wordt er ook nog in gepoept.

ik ben benieuwd wat voor telefoon je over een paar maand weer aanbiedt, als je toe bent aan een nieuwe!

Beter nog dat hij de gadgets nu met personeelskorting krijgt..

MsG schreef: Hoe oud is het televisiescherm? En is deze nog niet wazig? En waar zou ik hem potentieel moeten ophalen?

2005, dus vijf jaar oud. Wat je precies bedoelt met wazig weet ik niet, maar ik heb hem destijds nieuw gekocht en hij is er niet waziger op geworden.
Het ophaaladres is Laan van de Vrede 105, maar het lijkt me een flinke uitdaging om hem anders dan met een auto te vervoeren. Mocht je niet over dergelijk transport beschikken, dan wil ik ook wel zo vriendelijk zijn hem bij je te bezorgen.

@de rest: mijn nieuwe telefoon kreeg ik gratis van meneer Telfort (1-jarig abonnement, voordat iemand daarover wil beginnen), de 'nieuwe' televisie is wel van Philips, maar 10 jaar oud, van mijn ouders geweest en dus gratis, en voor het mooie 22" led-beelscherm wat mijn bureau opsiert heb ik netto minder dan 10% van mijn eerste halve maandsalaris betaald. Ergo: ik spaar al heel hard voor een groot en kindvriendelijk huis. Helpen jullie mee door mijn mooie spulletjes van me over te nemen voor de genoemde schappelijk prijzen? Dan krijg je van mij een uitnodiging voor de housewarming zodra ik genoeg gespaard heb.

Rolv schreef:
HT schreef:
UndahCovah schreef: Arend heeft nu net 1 maand een baan en van zijn eerste maandsalaris gaat hij gelijk gadgets halen. Je moet sparen jongen, voor een beter en groter huis om kinderen op te voeden!

nee joh, dwaasheid. lekker genieten van gadgets van het geld waarvan je later pampers moet betalen - reteduur - en dan wordt er ook nog in gepoept.

ik ben benieuwd wat voor telefoon je over een paar maand weer aanbiedt, als je toe bent aan een nieuwe!

Beter nog dat hij de gadgets nu met personeelskorting krijgt..

Waar Arend werkt maken ze alleen Philishaves, als er één uitkomt waar je ook mee kan bellen tijdens het trimmen kan je pas echt over 'gadgets' spreken!

Koning Drietand

Kun je met de telefoon ook coordinaten invoeren op de meter nauwkeurig?

Ik zou zeggen van wel, hoewel ik je vraag niet ondubbelzinnig geformuleerd vind (de nauwkeurigheid wordt bepaald door de coordinaten, niet door de telefoon).

Het kan op twee manieren:

  1. via de navigatiesoftware (geen internetverbinding nodig, want de kaart staat op de telefoon), hij kan je er dan ook heen begeleiden
  2. via de google maps app (wel internetverbinding nodig), geen turn-by-turn-navigatie

Heb ik je vraag zo naar tevredenheid beantwoord?

Arend schreef: Heb ik je vraag zo naar tevredenheid beantwoord?

Doe je tegenwoordig helpdesk?