NomShika

Waarde der GSV,

Aangezien wij allen delen zijn van één lichaam is de verjaardag van één dispuut een feest voor allen. Zonder uw aanwezigheid zou deze verjaardag zijn als een dag zonder zonlicht, een dag niet gelachen, een dag niet geleefd.

Middels deze flyer bent u allen van harte uitgenodigd om vanaf 22.00 op woensdag 12 december met ons het glas te heffen op ons 2,5 jarig bestaan als dispuut.
Het genoemde feliciteren om 21.00 is voor (dispuut)besturen en leden van het Koningshuis.

Ik hoop u allemaal te ontmoeten de 12e!

Met buitengewoon navigatoriale groet namens heel Nom Shika,

Berend van der Kolk
h.t. President - Bestuur Cum Grege Non Gradior

PS Vergeet de dresscode niet!

Wie?

hee harm daar kan je je oranje gsv polo mooi aantrekken, bij nom shika zijn ze dol op modieuze oranje shirts

Herbsgarden

Krijg je gegarandeerd het Nom Shika Wah Wah-effect.

2.5 jaar? nah ja, altijd reden voor een feestje. Ik ga waarschijnlijk nog wel even een glas heffen. Ik hoop wel dat ik erin kom, mijn meest brute outfit is een Wicky de viking shirt ):

Trek gewoon je brute badjas aan, dan doe ik dat ook...

@ Jan: je zou ook denken dat ze zich de Nom Chika's noemen. Niets is minder waar, de dames schijnen zich te tooien met de titel 'Nom ShiChika'.

Misschien is deze borrel wel iets voor onze Syfárianen, onder het motto: 'de geit is gemolken, het schaap is geslacht'. :)

Gaan ze nog allemaal cadeaus verwachten ook (zie agendapunt 1)) mij niet gezien, hoor.

Helden,

even een klein beetje opheldering van onze kant:

  • cadeaus verwachten wij niet;
  • de ranke dames van Nom Shika dragen de naam 'NomShiChicks', voor meer info zie 'Wie zijn wij' op www.nomshika.nl ;
  • Wicky de Viking is superbruut.
N.B. Steendam
Herbsgarden schreef: Krijg je gegarandeerd het Nom Shika Wah Wah-effect.
Haha :D Ik heb geen bruute outfits, dus ik moet waarschijnlijk verstek laten gaan. Hoewel, Ursa in een badjas...

haha en dan denken dat Wicky in eigen persoon er staat, alhoewel ik blijf van mening dat het een meisje is.

Huh, dat is ze toch ook?

Kom je le barrage trouwens wel binnen met een kettingzaag?

Wickie is een vent, luister maar naar het liedje.
En kom allemaal naar de brute geelsoos, om 9 uur ofzo als alle apparatuur aanwezig is....

Badjasdragenden, Wicky's, kwibussen, AXE-spuitende vrienden, kettingzagen en iedereen die ik vergeten ben 8),

Tot morgen!

De foto's staan op www.nomshika.nl ,

Een buitengewoon navigatoriale groet,

Berend