BHoerma

Lieve GSVérs,

Onlangs kwam ik dit tegen www.eendikkeplusopjecv.nl'
Hieronder heb ik kort even wat teksten van hun neergezet maar kijk vooral even op de link als het je aanspreekt.
In samenwerking met enkele prima bedrijven zet je een jaar lang je eigen desk op en beheer je deze voor- en in samenwerking met het Rode Kruis.
Dit lijkt me voor GSVérs een mooie mogelijkheid om hier eens wat te doen ook omdat je voor de uitwerking mooi terug kan grijpen op de GSV. Verder is dit inderdaad rete goed voor je cv dus ook altijd leuk meegenomen. Let wel reageer wel al voor 8 december dus voor snelle beslissers. Ik raad het in elk geval aan mooi mogelijkheid om sociaal gevoel en je cv hand in hand te laten lopen.

De studentendesks gaan in hun eigen stad en/of regio activiteiten ontplooien, gericht op het betrekken van studenten en jongeren in het algemeen. Zij zullen bij het opzetten van deze activiteiten samenwerken met het Rode Kruis district waaronder hun regio valt. Ook de Jeugd & Jongerendesk op het landelijk bureau zal de studentendesks ondersteunen met praktische tips en advies. De studentendesks zijn verantwoordelijk voor

We zijn op zoek naar derde en vierdejaars WO studenten en naar HBO studenten die op WO-niveau een master volgen tot een leeftijd van 28 jaar. Binnen deze groep zijn we op zoek naar toptalenten die maatschappelijk geëngageerd zijn en het enthousiasme hebben om een jaar lang waardevolle dingen te ondernemen voor anderen en voor zichzelf.

Ben jij de talentvolle en gemotiveerde student die op eigen kracht de studentendesk tot een belangrijke schakel tussen het Rode Kruis en studenten kan maken? Je kunt je inschrijven tot 8 december 12:00 uur. Let op: houd donderdag 14 en zaterdag 16 december vrij in je agenda. De geselecteerde studenten zullen zich dan moeten presenteren.