Vriend Niels

Beste mensen, helaas is er geen kamer vrij aan de Jozef-Israelstraat 66a, maar wel eentje in een ook leuk gelegen huis.
Namens Annemarie Top het volgende:

Kamer vrij aan de Grote-Leliestraat 43. Tijdelijk vanaf 1 februari tot en met 1 juni. Gelegen vlakbij het centrum in een rustige en gemoedelijke buurt. Kamer komt vrij in verband met het stagelopen van het huisgenootje van ama. Top. Het gaat om een ruime, gemeubileerde, schitterende kamer op zolder met blauwe vloerbedekking.
De kamer gaat je slechts 280 euro incl. per maand kosten. Ideaal dus voor sjaars die nog geen kamer hebben en het reizen zat zijn.

Dus als je interesse hebt moet je zeker mailen of bellen naar Annemarie:

annemarietop@hotmail.com

06-27542823

ps. Kan de websie even een mailtje sturen naar ama. Top met uitleg over GSVnet? Ik geloof dat ze het niet zo begrijpt... 8)

Vriend Niels
Nylez schreef: Beste mensen, helaas is er geen kamer vrij aan de Jozef-Israelstraat 66a, maar wel eentje in een ook leuk gelegen huis. Namens Annemarie Top het volgende: Kamer vrij aan de Grote-Leliestraat 43. Tijdelijk vanaf 1 februari tot en met 1 juni. Gelegen vlakbij het centrum in een rustige en gemoedelijke buurt. Kamer komt vrij in verband met het stagelopen van het huisgenootje van ama. Top. Het gaat om een ruime, gemeubileerde, schitterende kamer op zolder met blauwe vloerbedekking. De kamer gaat je slechts 280 euro incl. per maand kosten. Ideaal dus voor sjaars die nog geen kamer hebben en het reizen zat zijn. Dus als je interesse hebt moet je zeker mailen of bellen naar Annemarie: annemarietop@hotmail.com 06-27542823 ps. Kan de websie even een mailtje sturen naar ama. Top met uitleg over GSVnet? Ik geloof dat ze het niet zo begrijpt... 8)

Ik quote altijd graag mezelf...

zo kom je dus aan je posts! das makkelijk. kan ik ook.

wouter schreef: zo kom je dus aan je posts! das makkelijk. kan ik ook.

goed he!

Foei! webcie, doe er wat aan!

MAAR EVEN TO THE POINT!

Nylez schreef: Beste mensen, helaas is er geen kamer vrij aan de Jozef-Israelstraat 66a, maar wel eentje in een ook leuk gelegen huis. Namens Annemarie Top het volgende: Kamer vrij aan de Grote-Leliestraat 43. Tijdelijk vanaf 1 februari tot en met 1 juni. Gelegen vlakbij het centrum in een rustige en gemoedelijke buurt. Kamer komt vrij in verband met het stagelopen van het huisgenootje van ama. Top. Het gaat om een ruime, gemeubileerde, schitterende kamer op zolder met blauwe vloerbedekking. De kamer gaat je slechts 280 euro incl. per maand kosten. Ideaal dus voor sjaars die nog geen kamer hebben en het reizen zat zijn. Dus als je interesse hebt moet je zeker mailen of bellen naar Annemarie: annemarietop@hotmail.com 06-27542823 ps. Kan de websie even een mailtje sturen naar ama. Top met uitleg over GSVnet? Ik geloof dat ze het niet zo begrijpt... 8)
Vriend Niels

Niks voor jou Ard, die kamer?

't Is een heel mooi huis. In een heel leuk buurtje. Ziet er ook heel verzorgd uit. Misschien iets voor Talitha?