diesdatecie

Amicae amicique,

Wij zijn de DiesDatecie der VGSEi, in de volksmond ook wel bekend als Dubbel-Dcie en wij zijn bezig met een diesdate catalogus. Hiervoor hebben we uw hulp natuurlijk nodig, want wat moeten wij zonder vulling?

U kunt zich vrijblijvend aanmelden voor een plaats in onze catalogus, het maakt niet uit of u man of vrouw bent. Hiervoor dient u een email te sturen naar dubbeldcie@vgsei.nl.
Vermeld in deze mail alstublieft uw naam, vereniging, leeftijd, studie, burgerlijke staat en geslacht. Een mooie foto erbij is een pre.

De Dies Natalis der VGSEi vindt plaats op 21 oktober, dus als u nog mee wilt moet u snel zijn, maar u kunt ook mailen enkel en alleen voor een mooi plekje in onze diesdate catalogus. Wie weet groeit dit fenomeen wel uit tot een groot interamicaal boekwerk, of belandt u zelfs op de cover van deze catalogus!!

Met amicale groet,

Lisanne van Langevelde
Jorrit Vonk

Dubbel-Dcie der VGSEi
Zodat u kunt pronken

ps: Met uw gegevens wordt vertrouwelijk omgegaan. U zult geen spijt krijgen van uw aanmelding!

Misschien is het handig om aan te geven dat het natuurlijk prima is om iemand anders op te geven, dan gebeuren er nog eens verrassende dingen!

Dat dubbel-D gebeuren vind ik wel een beetje ordinair, hoor. Het heeft zo'n vuige connotatie. Wordt jullie dies ook vuig?

Als lid van de PaCo-Rel kan ik niets anders dan jullie feliciteren met dit enorm toffe concept. Ik hoop dat er veel aanmeldingen komen en dat de PaCo-Rel ook een exemplaar kan ontvangen van deze catalogus.

HT schreef: Misschien is het handig om aan te geven dat het natuurlijk prima is om iemand anders op te geven, dan gebeuren er nog eens verrassende dingen! Dat dubbel-D gebeuren vind ik wel een beetje ordinair, hoor. Het heeft zo'n vuige connotatie. Wordt jullie dies ook vuig?

Misschien is het handig om naast geslacht, leeftijd en burgerlijke staat ook naar het persoonlijke melkquotum te vragen. (dat schijnen boeren belangrijk te vinden)

Of je verandert de naam van die commissie meteen in VGS-cortservice.

Hannah schreef: Of je verandert de naam van die commissie meteen in VGS-cortservice.

In dat geval is het wel handig om ook even te vragen naar je persoonlijke voorkeur, en de omvang van je geldbuidel.

Ook handig dat ATV, VGSL en VGSEi alle drie hun Dies op 21 oktober houden..

HugoterHorst
Hannah schreef: Of je verandert de naam van die commissie meteen in VGS-cortservice.

Ik zie niet vaak leuke opmerkingen op ons net.
Complimenten!

Noviet FeedubbelDdema is ook een aanrader. Voor zover ik weet nog lekker single en van Tayros, wat wil je nog meer?!

Hannah schreef: Of je verandert de naam van die commissie meteen in VGS-cortservice.

nice!

@Klaske: volgens mij heeft WFeddema een mooi mokkel aan de haak geslagen. You're not the only one who got lucky ;)

Sanzo Panza
Klaske schreef: Noviet FeedubbelDdema is ook een aanrader. Voor zover ik weet nog lekker single en van Tayros, wat wil je nog meer?!

Helaas, Feddema le majore heeft een Portugees aan de haak geslagen. FeedubbelDdema is daarmee niet langer beschikbaar.

Balen voor de rest zeg. Maar wel leuk voor Wietze!

Als je je opgeeft voor de catalogus, wordt die dies dan voor je betaald?

Sanzo Panza schreef:
Klaske schreef: Noviet FeedubbelDdema is ook een aanrader. Voor zover ik weet nog lekker single en van Tayros, wat wil je nog meer?!

Helaas, Feddema le majore heeft een Portugees aan de haak geslagen. FeedubbelDdema is daarmee niet langer beschikbaar.

Ja echt leuke chick hoor!

Paula Lunenborg
Elsa schreef: Als je je opgeeft voor de catalogus, wordt die dies dan voor je betaald?