Jw.

Amicae amicique,

Als Delftenaar wil ik graag uw aandacht vragen voor het volgende. Komend jaar ben ik bezig met een project om de wereld te verbeteren (alstublieft niet meteen afhaken, wereldverslechteraars) en ik heb uw hulp daarbij nodig.

; het gaat erom een platform te bieden voor aan de ene kant producenten van goede producten voor ontwikkelingslanden - geen gadgets, maar goodgets - en aan de andere kant voor ondernemers (resellers) in ontwikkelingslanden. Via de website Goodget.org vinden deze twee elkaar en zal de distributie van goede producten hopelijk beter op gang komen. Er zit veel potentie in dit idee, en het komende jaar zullen we een pilot uitvoeren in Ghana en er alles aan doen om het te laten slagen.

Echter, en nu komt u in beeld, om de financiering op gang te krijgen en onze naam alvast meer bekendheid te geven, doen we mee aan de ASN Bank Wereldprijs 2010. Daarvoor hebben we uw stem hard nodig, want we lopen wat achter op de andere deelnemers omdat de stemming al in juni is gestart. Met 150 stemmen in een week moeten we een aardig eind kunnen komen. Om te stemmen zult u zich moeten registreren op de website van 'Voor de wereld van morgen', waarna u uw stem kunt uitbrengen op Goodget.org.

Dit is iets meer werk dan 'normaal', maar met een minuutje zult u er klaar mee zijn, en u bent toch al aan het soggen. Nogmaals, u zou ons een goed eind op weg kunnen helpen!

Dus aanmelden:
En stemmen:

Hartelijk dank, ik hou van u.

Jan-Willem Bijzet

Ps. Al vele VGSD- en VGSU’ers zijn u voorgegaan en ik citeer: “Gestemd. Kost idd maar een minuut”

N.B. Steendam

Begrijp ik goed dat je een marktplaats maakt voor 'goede producten voor ontwikkelingslanden'? Wel handig voor wanneer je huisgenoot smerig gekookt heeft :D

Jan Willem Bijzet van de B2Masters? Het is toch fantastisch. Guido de Brés enzo. JWZ.

Heet Jan Willem Bijzet niet gewoon Flo? Suffe B2Masters..

Koning Drietand
N.B. Steendam schreef: Begrijp ik goed dat je een marktplaats maakt voor 'goede producten voor ontwikkelingslanden'? Wel handig voor wanneer je huisgenoot smerig gekookt heeft :D

Welke huisgenoot bedoel je precies?

N.B. Steendam

Cobie Z.

Koning Drietand

okee dan is het goed.

https://erkensport.petities.nl/

“De sportsector moet aangemerkt worden als een essentiële dienstverlening”

Laat u horen! (ondertekenen) ;)