Otter

Ik ben hard op zoek naar een kamer, omdat ik er achter ben gekomen dat het echt wel nodig is als lid van een studentenvereniging.

Weet iemand nog een leegstaande kamer, ook al is het tijdelijk??

Groeten Pieter

Normaal doen! Rotlodewijk...

Back on topic:
Ik weet zelf niet direct een kamer, maar probeer ook vooral even wat kamerzoekwebsites.

Kamernet.nl enzo...

Goeie tip man!

bedankt ik zal eens kijken

Vandekamp schreef: Goeie tip man!

Dat werkt op korte termijn het best. Je netwerk uitrollen duurt meestal weer wat langer.

Enorme zeikerd dat je d´r bent.

je jvb kan je ook wel hosten als het echt nodig is (na bk etc?). Na soos kun je slapen, maar je kan het ook gewoon niet doen. Je bent jong en je wilt wat.

Paula Lunenborg

Help die jongen nou gewoon aan een kamer, je kan toch ook niet altijd bij je jvb blijven pitten, die zijn ook niet van het fonds.

idd Paula,
daarom ben ik vooral op zoek

maar ook omdat je kan koken strijken wassen series kijken frikandellen bakken driegangendiners fixen wasmachines maken koffie zetten computers repareren opwekking scanderen filosoferen over het leven met afwasmachine vieze grappen maken preek samenvatten ramen lappen converseren manipuleren divergeren profileren ovuleren?

M.a.w.: misschien helpt t als je even wat dingen over jezelf schrijft, en het helpt ook altijd als je zegt "Ik weet nog wel een afwasmachine die ik mee zou kunnen nemen" en liegt over waarom je de perfecte huisgenoot bent. Al op andere fora geprobeerd?

Haha dikke like, HT.
Trouwens, ik wil je verder niet ontmoedigen hoor Pieter, maar toen ik zei dat ik een wasmachine kon meenemen werd er niet ineens veel enthousiaster gereageerd. Ik ben bang dat je gewoon keihard moet gaan hospiteren. M'n moeder roept trouwens dat ze een student wil opvangen, maar m'n ouders wonen in Ten Boer en de laatste bus gaat om 12 uur. (20 minuutjes met de bus) Heb je dus nog steeds niet zoveel aan, maar ik meld het maar even.

HT schreef: je jvb kan..

Is dat een soort eef-jan van benthum maar dan zonder eef?

btw, charlotte, heb je die wasmachine nog over toevallig?

Nee, ik heb hem inmiddels wel meegenomen, haha.

Rolv schreef:
HT schreef: je jvb kan..

Is dat een soort eef-jan van benthum maar dan zonder eef?


Ik vermoed dat het over een eefjaarverband gaat.
Boerema schreef:
Rolv schreef:
HT schreef: je jvb kan..

Is dat een soort eef-jan van benthum maar dan zonder eef?


Ik vermoed dat het over een eefjaarverband gaat.

of een jacobitisch verband

smeerkees schreef:
Boerema schreef:
Rolv schreef:
HT schreef: je jvb kan..

Is dat een soort eef-jan van benthum maar dan zonder eef?


Ik vermoed dat het over een eefjaarverband gaat.

of een jacobitisch verband

voorbehoudje zeker?