EstherK

Ik ga voor drie maanden naar Afrika en zoek iemand voor in mijn kamer.
kamer op 5 minuten vanaf het centrum aan de Gorechtkade. De woonkamer is 20 m2 en slaapkamer 5 m2. Kamers gemeubileerd.
Douche, toilet en keuken delen met twee vrouwelijke huurders. Kosten 250 euro incl.

Interesse? Graag zsm contact opnemen met Andrea vd Brug Andreavdbrug@hotmail.com (06-42718684) (of na 14 juni met Harmen 06-53691328)

Ik ga voor drie maanden naar Hardenberg en zoek iemand voor in mijn kamer (rond nu kun je er wel in tot 1 september).
kamer op 5 minuten vanaf het centrum (met de auto) aan de aquamarijnstraat. De woonkamer is 25 m2 en slaapkamer ook. Kamers gemeubileerd.
Douche, toilet, keuken EN BALKON!!! delen met twee mannelijke huurders. Kosten 250 euro incl.

Interesse? Graag zsm contact opnemen met Ermias Goitom of Erik Stolte

edit: sorry, is niet zo netjes

Niet zo netjes Theo.

Theo Z schreef: Ik ga voor drie maanden naar Hardenberg en zoek iemand voor in mijn kamer (rond nu kun je er wel in tot 1 september). kamer op 5 minuten vanaf het centrum (met de auto) aan de aquamarijnstraat. De woonkamer is 25 m2 en slaapkamer ook. Kamers gemeubileerd. Douche, toilet, keuken EN BALKON!!! delen met twee mannelijke huurders. Kosten 250 euro incl. Interesse? Graag zsm contact opnemen met Ermias Goitom of Erik Stolte

gaan we allemaal met vakantie ofzo.. maar mooie grap, 5 minuten vanaf het centrum :D