Ben

En hier ben ik dan weer. Ik ben weer op zoek naar een kamer en wel vanaf eind augustus. Dus als er nog mensen iets weten bellen kan altijd 0613591703.

Even omhoog trappen dit topic.

Zijn er nog ergens in Groningen kamers vrij? Schuurtjes, bezemkasten of containers hoef ik niet.

Washok?

de van mesdagkliniek een optie?

Zou wel leuk zijn als je bij ons kon, maar helaas

Nutteloze reactie dus... net als deze...

hoorde dat er aan de topaasstraat een kamer vrij komt, staat hier ook ergens op het forum.

Moet je wel bij Maarten en zijn Aggegraat in huis wonen...

What the blieb is een Aggegraat?

Hij spelde het verkeerd. het is de Aggregaat die bij Fedde woont.

Aggregratha?

ik las gister in de krant dat je via een bepaalde site tijdelijk in een huis van een gedetineerde kunt wonen. nu weet ik dat niet alle Groningers meer brave calvinisten zijn, dus sla je slag!

Die kamer aan de topaas is schreeuwend duur toch?

zoals ik al zei; niet iedereen is nog een gereformeerde knieperd.

Anders helpt iemand Ben gewoon even aan een kamer ofzo dit schiet ook niet op. En liefst niet in de buurt van de Oosterpoort..

It's going to be LEGENDARY

Over Calvinisten gesproken, de Spaanse Armada was toch echt bedoeld om onze vrome voorouders af te slachten...

rolv schreef: Anders helpt iemand Ben gewoon even aan een kamer ofzo dit schiet ook niet op. En liefst niet in de buurt van de Oosterpoort..

Oosterpoort zou relax zijn, maar blijkbaar wil Rolf liever dat iedereen in Vinkhuizen terecht komt.

Weer even omhoog trappen dit topic. Ben nog steeds op zoek naar een kamer.

kamernet.nl?

Dat schiet niet echt op met kamernet. Ben er wel op aan het kijken...