Ambtenaar

Kamerzoekende,

In de maanden juli en augustus verblijft ondergetekende in het buitenland. Daarom is er de kans om tijdelijk mijn kamers te huren. Ideaal om even rustig iets voor vast te zoeken, of als tijdelijk zomerhuisje aan de rand van het stadspark.

Voor jou niet interessant maar wel voor familie/kennissen die als aanstaande novieten voor en na het novitiaat comfortabel willen tukken? wijs ze dan even op deze mogelijkheid.

2 kamers:

  • slaapkamer incl 2pers. bed (10m2) + balkon
  • woonkamer stijlvol gemeubileerd(16m2)

nette, nieuwe keuken en dito douche wordt gedeeld met 1 huisgenoot die in 3 maanden gemiddeld 1,3dag p/week aanwezig is..in de zomer waarschijnlijk nog minder. De huurprijs voor beide kamers bedraagd ongeveer 360,- inclusief.

interesse?
+31643023063

Slim hoor, om een extra zakcentje te verdienen. Ga je als het niet lukt de deuren langs om een heitje voor een karweitje?

Verkeerde forum vent. En 360 euro? Daar kunnen 3 personen van wonen met huursubsidie, in een retegezellige setting.

he, jij zit in de webcie nie? zet m even in t goeie forum voor me als je wil..thanks!

joh als je de Webcie niet had. Maar ik krijg dan voor 360 euro een slaapkamer, 2 personen en een bed van 10m2 en als klap op de vuurpijl een balkon?? geen slechte deal hoor.