Kraker

Omdat Heerengenootschap 't Hijgend Hert al ruim een jaar bestaat, omdat Heerengenootschap 't Hijgend Hert al bijna twee jaar bestaat, omdat Heerengenootschap 't Hijgend Hert drie fantastische nieuwe leden rijker is, omdat het eerste Hijgende Hert full-time arbeider is geworden, omdat de GSV bijna 40 jaar bestaat, omdat café Havenzicht door de GSV ondergewaardeerd wordt, omdat Simon weg is, omdat het lente is, omdat GSV'ers van hockeysters houden, omdat het allemaal mogelijk is in dit land, omdat het mag. Daarom: feest!

wat een suf stukje kraker

ik heb in de wandelgangen gehoord dat die fulltime arbeider het hele feestje sponsort.

Ik heb ook gehoord dat het wel een heel erg leuk feest gaat worden.

Volgens mij liep ik dan in dezelfde wandelgang. Een feestje sponsored by Robert Overthere, wat wil je nog meer?

Bier

hahaaa, amicae amicique volgende week is het zover!!!!!

Het bier zal goedkoop zijn!

hoe doe je het, een kaartje vinden waar de Schoolholm niet met name genoemd is?

Schoolholm is toch ook buiten de grachten?

En zo'n roteind bij de Grote Markt vandaan.

hdmaster schreef: En zo'n roteind bij de Grote Markt vandaan.
klopt, ik deed er zojuist lopend ruim 2 minuten over...

Stelletje patsers.

maar tis dan weer wel op kruipafstand van Havenzicht, ook niet onaardig :-o

nou, voor mij is kruipen van de keuken naar mn kamer al ver, maar idd wel vergelijkbaar :P

Morgen kruipt iedereen naar Havenzicht toe!

Wordt het leuk? Heeft Be (streepje op de e, waarom werkt dat hier niet) de slingers al opgehangen?

Minkcie, als je van bier houdt wordt het sowieso leuk (Bier is namelijk de hele avond 1 euro!!) . Maar de sfeer is echt goed dat kan ik je garanderen! Er komen veel mensen dus je kunt prettige gesprekken hebben. Maar lekker swingen kan ook!

Wie weet kom ik nog ff kijken of het leuk wordt straks!

Hee HH bedankt hè!

Leuk cafeetje ook btw