Tinka

Risk - Rummicub - Klaverjassen - Scrabble - Koehandel – Boonanza

Hoi allemaal,

Vrijdag 6 maart organiseert Tijd voor Actie (activitetiencommissie Groningen-West) een spelletjesavond. Van 19.30-22.00 zijn jullie van harte welkom in de tuinzaal van onze kerk, samen met jullie zelf meegenomen favoriete gezelschapsspel.

Grijp je kans om koeien te verhandelen, de wereld te veroveren, bonen te planten, of gewoon een potje rummicub, scrabble of yatzee te spelen samen met andere gemeenteleden. Ze vinden het heel leuk als er ook studenten zijn!!!
Mocht je kaartspelletjes prefereren, dan kan dat natuurlijk ook..

6 maart is ook een soosavond, dus mocht de gezelligheid geen grenzen kennen: daar kun je gewoon verdergaan. En daarna op naar de zwart-wit party van de eerstejaars..

In de hoop op een leuke spelletjesavond,

namens Tijd voor Actie,
Tinka Lawerman (06-17399923)

Risk - Klaverjassen - Scrabble - Koehandel – Boonanza – Yatzee

Leuk ja, ik neem wel een Riskspel mee...

mag je er ook heen als je geen lid bent van west of enig andere vrijgemaakte kerk? ik moet namelijk nog even kijken of ik dit weekend in Groningen blijf en als er veel mensen naar zo'n spelletjesavond gaan en ik mag ook komen is dat natuurlijk een pluspuntje om hier te blijven

Van harte welkom!!!

yess! maar wie komen er nog meer? behalve Ursa...

Mag je komen als je geen lid bent?

Kom nou maar gewoon langs... desnoods vertel je dat je een heiden bent met interesse in het geloof. Rienk, ik en mijn broer Tim zijn er sowieso. Nog wensen qua spelletjes?

Christine Vreugd

Ik ben er ook! En ja, ook niet-leden zijn welkom... Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Yes, en ik kom ook! En ga zelfs achter de bar staan!