Lisanne

Lieve leden,

Misschien heeft u het al gehoord, maar dit jaar is PVT gekoppeld aan een goed doel van de Wereldfoundation. Ze noemen het ook wel 'volleybal voor een huis' en dan gaan ze dus huizen bouwen voor het goeie doel ofzoiets. Het is de bedoeling dat elk team heel veel geld hiervoor ophaalt, maar aangezien we zelf ook maar skere studenten zijn, hebben we u en uw stufi ook hard nodig.

We zijn natuurlijk de beroerdsten niet, dus terwijl we om uw geld bedelen, willen we hier ook best iets tegenover zetten. Namelijk eten. Cakes. Donders lekker voer.

Hoe werkt het? U bestelt voor uzelf, voor bekenden of bijvoorbeeld met uw BK heel veel cakes, en die gaan wij dan voor u maken (en niet eens uit van die kant-en-klare pakjes, want dat mocht niet van Kristel) en die gaat u dan lekker opeten.
Hieronder kunt u aangeven welke cake(s) u wilt en wanneer u deze op wilt halen.
Als u ze bijvoorbeeld op zaterdag ophaalt heeft u zondag na de kerk een lekker plakkie cake en de data op dinsdag zijn natuurlijk vet handig zodat iemand uit vinkhuizen ze dan meteen mee kan nemen naar BK!

Ophaaldata: zat. 11 februari, di 14 febr. zat. 18 febr. en di 21 febr.

Cake-opties:
Naturel €5,-
Chocola €6,50
Appel €6,50
Arretjescake €6,50

Het gaat natuurlijk om een goed doel, dus meer betalen mag altijd.
Gaat u hier trouwens ook heen? Is gezellig: https://www.facebook.com/events/710790029095154/?ti=cl

Alvast bedankt!
Groetjes van de PVT-teams

ARRETJESCAKE!!!!!! OMGOMGLEKKAH
14 feb klinkt mooi

Een cake op 14 februari natuurlijk ook een enorm leuk cadeautje voor uw Valentijn!

Kristel schreef:

Een cake op 14 februari natuurlijk ook een enorm leuk cadeautje voor uw Valentijn!

Jij maakt het Pieter wel héél gemakkelijk..

Ik wil graag een appelcake ophalen voor mijn BK op 14 februari.

Gaat u hier trouwens ook heen? Is gezellig: https://www.facebook.com/events/710790029095154/?ti=cl

Die van Peter en Maurits staan genoteerd.

De eerste datum is al bijna, dus als u zondag een lekker plakje cake bij de koffie wilt is nu de tijd om te bestellen. Dat kan hier of door een van ons een persoonlijk berichtje te sturen.

Mirjam en ik willen heel graag een arretjescake door Kristel gebakken voor dinsdag de 14e.

Super chil dit! Ik wil graag twee arretjescakes :)

Evite schreef:

Mirjam en ik willen heel graag een arretjescake door Kristel gebakken voor dinsdag de 14e.

Een arretjescake bak je niet, amateurs

Ik wil ook graag een arretjescake voor BK aan op de 14de

Arretjescake voor BK. Voor bk vanavond is het vast te laat, dus dan graag voor volgende week.

Sybren schreef:

Arretjescake voor BK. Voor bk vanavond is het vast te laat, dus dan graag voor volgende week.

Voor vanavond lukt inderdaad niet meer, maar volgende week komt goed!

Ik beveel de appelcake van harte aan! (En de rest van mijn bk ook wel vermoed ik)

Arjan Dwarshuis

Ik ga ook voor de arretjescake! Is voor m'n ouders dus kan woensdag ergens mee naar Assen.

Ik wil nog wel appelcake voor dinsdag!

Cakes bestellen kan tot morgenmiddag 17 uur.
Ze zijn allemaal erg lekker! Wouter Hoving heeft ze allemaal gehad, dus bij twijfel over je keuze kan je misschien informatie inwinnen bij hem.