Martine

Mission Events voor de GSV, CSFR en Ichthus.

Samen met de zendingscommissie van IFES hebben de IFES-vertegenwoordigers van deze 3 verenigingen zich ingezet om een zo breed mogelijke avond op te zetten.

We beginnen om 18.00 met een maaltijd, hierna drinken we een kopje koffie waarna Corné Burger een lezing geeft. Verder zijn er verschillende workshops met uiteenlopende onderwerpen, voor elk wat wils. Ook zullen we samen nog een paar liederen zingen.

De avond vindt plaats in de CCG, 'Goede Herderkerk' aan de Johan de Wittstraat 2.

Als je mee wilt eten geef dat dan even aan in dit topic of bij mij (Martine).

Vorig jaar was dit een zeer geslaagde avond. Hoop er dit jaar weer bij te zijn. Ik wil deze zomer graag op Summerteam met IFES naar een universiteitsstad in Europa.
Als je dit ook leuk lijkt kun je op deze avond wat ervaringen horen van mensen die eerder zijn geweest, en info krijgen.

Aankomende maandag is het zover. Na zoveel feestjes heeft iedereen vast behoefte aan een serieuze avond en je kunt alsnog voor 12 uur in je bed liggen. Ideaal toch?!

Vergeet niet een bijdrage mee te nemen als je komt eten! Ook is er nog een collecte.

krijgen de mensen die koken gratis eten ? ;) :D

En opnieuw even een bumpje.

Er zijn nog genoeg plaatsen over en als je bedenkt dat je mee doet, laat dat dan even voor vanmiddag 3 uur weten!

Hopelijk tot vanavond.

Zwier en ik komen wel, maar we eten niet mee, mag dat? En: hoe laat moeten we er dan zijn?

Ja hoor, dat mag van mij.
Vanaf half 8 is er koffie en om 8 uur begint de lezing.

Ik weet niet of ik het ga redden, maar misschien ben ik er vanavond nog wel bij.

het was wel leuk! jammer dat je er niet was coco

Ik vond het een mooie avond. Wat was die Corné enthousiast, ik had het idee dat hij voor 100 mensen stond te praten :-)
De workshop van Sven van Open Doors was heel interessant, eigenlijk was het zijn bedoeling ons het nut in te laten zien van het blijven, maar hij ging zo op in zn verhaal dat hij uiteindelijk vertelde wat je allemaal kon doen om weg te gaan, mooi was dat.

Hoe waren de andere workshops?

Dit was toch niet een senaats uitje?

Martine schreef: Ik vond het een mooie avond. Wat was die Corné enthousiast, ik had het idee dat hij voor 100 mensen stond te praten :-) De workshop van Sven van Open Doors was heel interessant, eigenlijk was het zijn bedoeling ons het nut in te laten zien van het blijven, maar hij ging zo op in zn verhaal dat hij uiteindelijk vertelde wat je allemaal kon doen om weg te gaan, mooi was dat. Hoe waren de andere workshops?

Die van Corné was ook mooi (idd heel enthousiast :) )! Hij zei dat vaak veel tussen ons en God in stond en dat we dan zijn stem niet (goed) konden horen. (workshop God's Leiding; wat moet ik doen vlgs God) En als je niet goed weet wat je moet doen, dan kan je gewoon concreet tot God bidden en Hem vragen wat je wil vragen... Hij zal dan laten zien wat je moet doen, je moet dan niet gaan wachten op je stoel tot er wat gebeurt, maar echt dingen proberen, je komt er dan vanzelf achter wat God met jou heeft bedoeld... Annemarieke heeft t opgeschreven dus die kan er meer over vertellen