ARD

4 MAART is er weer een open soos!

Neem dus al je vriendjes en vriendinnetjes mee die de GSV beter willen leren kennen, of mensen die volgens jou ongetwijfeld lid moeten worden volgend jaar. Ook mensen van Ichtus mogen komen...
We gaan er weer een dolle boel van maken, and remember, respect is everything...

Hee Prescie, het lijkt me best handig als je een postertje o.i.d. op de homa-page te plaatsen. Zodat iedereen van buiten het meteen weet. You know? En onthoud: respect is alles.

Weten de ichtianen en anderen die wel eens bij ons willen kijken dat het dan chippen op soos is? (toch?)
Anders heeft de VGSE natuurlijk niets aan zo'n open-soos.

(nee, dit is geen solicitatie..)

Hans schreef: Weten de ichtianen en anderen die wel eens bij ons willen kijken dat het dan chippen op soos is? (toch?) Anders heeft de VGSE natuurlijk niets aan zo'n open-soos. (nee, dit is geen solicitatie..)

Op open-soos is het volgens mij nog steeds mogelijk met contanten te betalen.

maar liever niet.....

Jammer trouwens dat de open soos tijdens het PVT is gepland. Volgens mij doen daar best veel potentials aan mee.

Ik stel dan voor om open soos op een andere locatie te laten plaatsvinden, namelijk in de Witterbrug, hét PVT-café. Kunnen jullie direct het damesteam van de GSV aanmoedigen!

zolang het 4 maart maar geen sicsoos is want open soos en sicsoos tegelijk , dat kan natuurlijk niet!

Open soos, betekent dat ook dat mensen die er niet over denken om volgend jaar lid te worden, maar het wel leuk vinden om even langs te komen, welkom zijn???

Open soos.......... altijd leuk, tenzij...........................
Je GLAZEN moet halen, vervelend want vorige soos moest ik ook al.......
sjah soms zit het mee en soms zit het tegen, en soms........ moet je opletten met wie je ruilt

Geertsma2 schreef: Open soos, betekent dat ook dat mensen die er niet over denken om volgend jaar lid te worden, maar het wel leuk vinden om even langs te komen, welkom zijn???

Zoals ik al zei: Mensen van Ichtus mogen ook langskomen, want bij ons is socializen wel een pre!!

ARD schreef: [..] Zoals ik al zei: Mensen van Ichtus mogen ook langskomen, want bij ons is socializen wel een pre!!

Mogen zusjes ook komen???

Ik neem die van mij allemaal mee... Hee dat zusje van jou was wel leuk toch Saabje? Moet je ook ff meenemen! (Had ze niet wat met iemand van Meijer te maken?)

By the way: vanwege de open soos stellen we het chippen een week uit.

K%S schreef: Ik neem die van mij allemaal mee... Hee dat zusje van jou was wel leuk toch Saabje? Moet je ook ff meenemen! (Had ze niet wat met iemand van Meijer te maken?)

Mijn zusje gaat ook inderdaag komen volgende week. En tuurlijk is ze leuk, het is een zusje van mij. Dat van die Meijer, tsja, dat moet je 'r zelf maar vragen!

ej leuk.......

He en jou broertje dan?

Jammer trouwens dat het PVT tijdens de open soos is gepland. Volgens mij doen daar best veel potentials aan mee. :P

ARD schreef: Jammer trouwens dat het PVT tijdens de open soos is gepland. Volgens mij doen daar best veel potentials aan mee. :P

op zich komt dat dan ook weer goed uit want jullie zijn daar dan toch om ons aan te moedigen en weten die potentials meteen hoe tof de gsv is :!:

minkcie schreef: op zich komt dat dan ook weer goed uit want jullie zijn daar dan toch om ons aan te moedigen en weten die potentials meteen hoe tof de gsv is :!:

zorg eerst maar eens dat er goed gespeeld wordt. Potentials die naar de PVT gaan houden van volleybal, daarom moeten jullie zorgen dat je ze niet afschrikt om op de GSV te komen :casanova:

PVT Zuigt! Open soos is veel te tof tegekgaaf en gezellig!

Volleybal is een Grefosport, Open Soos niet?

Sabine schreef: He en jou broertje dan?

Hij twijfelde nog.........