mazzhijs

Hallo mensen,

In de december maand is d’r weer veel geld doorgegaan en ik heb nu even wat meer nodig dan m’n stufie, vandaar dat ik tijdelijk even aan het werk ga, als huishoudelijke hulp (Lach maar!). Dus ken jij iemand die nog een schoonmaker, kok of wat ook maar nodig heeft, laat het mij even weten! Alvast bedankt, mazzhijz.

P.S. Harm jij mag niet op dit topic reageren.

Henri heeft nog wel een schoonmakert nodig voor z'n kamer..., maar hij kan je alleen uitbetalen met lege bierkratjes

Volgens mij heeft Agnes onlangs een topic geopend met een vraag waar jij je diensten voor aanbiedt. Wellicht werkt dit iets uit.

Koning Drietand

Je mag voor 2,50 wel elke dag komen koken. Scheelt toch weer wat lijkt mij.

Hahahahahahahahaha!!!

amicae amicique,
laat nooit je computer onbeheerd aanstaan! Dan kunnen allerlei onverlaten onder jouw naam topics ed openen.
semper amicaliter,

am. Schokker

Het was ook weer net te onwerkelijk, Matthijs die zijn schoonmaakskills aanbiedt.. :D

Jaja Matthijs, beetje mij de schuld geven van jouw "second thoughts"...

Ai, ik voorzie dat iemand een maand lang Saffier 220 schoonhoudt op straffe van exsessief geweld.

Ja, laat dit topic een waarschuwing voor Matthijs zijn inderdaad.

begrijp wel, dat dit de ultieme kans is voor een prachtige bijbaan, amice Schokker. Wie weet de start van een glansrijke carrière in Thuiszorg-achtige setting...

haha, wat een grap!

het ziet er zeer geloofwaardig uit, ook omdat ik jou, Schokker, wel rond zie huppelen met een theedoek op je hoofd. Moet je wel even een Gronings accent aanleren, dan kan je zo als schoonmaker door.
Mocht je toch nog thirds thoughts krijgen, dan mag je bij mij het huis komen schoonmaken voor 7,50 euro per uur. (indien je een gemotiveerde werkkracht bent)
't Betaalt net zo goed als Christal, maar veel plesanter en gezelliger!

7,50 is schandalig weinig, zeker voor studentenhuizen. Hoe gezellig het ook is :).
Knieperd. Als je een fris huis wilt, moet je er wel wat voor overhebben natuurlijk...

huppakee, ik haal mn bericht wel ff weg, goede grap Jongsma!