robert8701

Hallo,

Voor diegene die net zo veel van bordspellen houdt als ik:

Morgenavond is je kans om het spel 'Lancaster' te spelen in het Oranjehuys.
Als je hier zin in hebt stuur mij dan even een bericht! Nog even een korte toelichting:

Lancaster heeft de Nederlandse Spellenprijs van 2012 gewonnen.
In het Duitsland een nominatie ontvangen voor "Kennerspiel des Jahres 2011"

In Lancaster trekken wij, van adellijke bloede zijnde, een blik ridders open waarmee wij in het jaar des Heren 1413 Henry de Vijfde van Lancaster gaan bijstaan om zijn snode plannen, de hereniging van Engeland en - nog veel belangrijker - het veroveren van de Franse kroon te bewerkstellingen.

Voor meer informatie lees

Wanneer je meer visueel bent ingesteld ga dan even een van deze filmpjes kijken:

Edit: in het echt is het nu zondag alleen klopt de forumtijd niet

Lijkt me heel nice. Kan dit vrijdag nog is dunnetjes over worden gedaan?

Wat Winters zegt!

Als het nog een keer gespeeld wordt dan ben ik er ook wel bij denk ik.

Is dit het nieuwe Agricola?

Edje schreef: Is dit het nieuwe Agricola?

Ik vind het beter dan Agricola, Lodewijk niet

I prefer Risk

Vanavond om 21 uur wordt er in het Oranjehuys weer Lancaster gespeeld. 5 mensen maximaal.

  • Robert
  • Arnoud
  • Benno L

Vanavond om 21 uur wordt er in het Oranjehuys weer Lancaster gespeeld. 5 mensen maximaal.

  • Robert
  • Arnoud
  • Benno L
  • Pieter

Gister een mooie pot gespeeld. Wanneer er genoeg animo is kan dit vanavond dunnetjes over gedaan worden.
Stuur dan ook even een smsje.

21u00, Lancaster in het Oranjehuys (max. 5 man)

-Robert

robert8701 schreef: Gister een mooie pot gespeeld. Wanneer er genoeg animo is kan dit maandagavond dunnetjes over gedaan worden. Stuur dan ook even een smsje. maandag 21u00, Lancaster in het Oranjehuys (max. 5 man) - Robert - Arnoud

Eerister een mooie pot gespeeld. Wanneer er genoeg animo is kan dit maandagavond dunnetjes over gedaan worden.

maandag 22u00, Lancaster in het Oranjehuys (max. 5 man)

  • Robert
  • Arnoud
  • Pieter E.
  • Otter

Was weer leuk. Wanneer kan ik voor de 3e op rij gaan?

Mole, jij snapt ook dat ik me gister moest inhouden omdat Pieter mee speelde en het was zijn eerste keer. Volgende keer pak ik gewoon de overwinning!

Vanavond bij huize 767: Kolonisten van Catan om 21:00 met Jasper M, Mark vD en Harmen S. Nog één plek vrij. De beller is sneller. Bewoners van Noorderbrug zijn ook welkom.

Shiiiiiit, lees dit nu pas

Te laat. Was gezellig, snel weer doen. Hulde aan de winnaar trouwens.

Vanavond om 8 uur Camel Up (nog nooit gespeeld), nog 3 plekken vrij.

Met koffie en taart

Is er animo om een potje Risk te spelen? Ik mis het namelijk. Spelletjes doen.

Als je dat mist, kom je toch gewoon lekker vanavond Camel Up spelen?

Gezellig Albert, kom erbij!