Pinkeltje

5 november 2009 wordt er ter ere van de dies natalis der GSV een klassiek concert gegeven in Groningen. U bent hierbij van harte uitgenodigd om dit spektakel bij te wonen.
Deze avond heeft een open karakter zodat u ook uw ouders, broers en zussen, vrienden, vriendinnen en andere derden mee kunt nemen!
Komt allen, het belooft een prachtige avond te worden.

Locatie:
Evangelisch-Lutherse Kerk
Haddingestraat 23
De zaal is open vanaf 19.00
Er is geen collecte

maar je moet wel betalen dus voor koffie en thee, dus neem wel geld mee als je dat graag wilt hebben,..

Hoe laat begint het concert?

Prima concert, CKC, goed voor elkaar. En nu ik het toch over het concert heb, kan er meteen even op ingaan.

Wat mij betreft hoeft er bij een klassiek(ig) concert als het Dies concert geen presentatie te zijn, of in ieder geval niet zoals die van gister. Begrijp me niet verkeerd, ik heb hartelijk gelachen en zelf ook mijn voorkeur gesmst, maar ik ben van mening dat de focus nu een beetje van de kwalitatief behoorlijk hoogstaande muziek af is gehaald. Wanneer er tussendoor even kort wat informatie over het stuk gepresenteerd wordt, terwijl de volgende zich klaarmaakt om te beginnen, zit je veel meer in de mood van een rustig, klassiek concert.

Dat dus. En als je nu zegt van "jongen, jij slaat met stukken hout op strakgespannen vellen en noemt dat muziek, dus beter hou jij je mond", dan klopt dat. Dankuwel.

ik moet zeggen dat ik het met je eens ben Martijn, ik heb me prima vermaakt, maar ik vraag me af of het nu bij een klassiek concert had gemoeten, dit had beter bij een kleinkunstavond gepast