FeestCie VGSU

Amicae amicique,

Dinsdag 21 november organiseert de VGSU een geweldig interamicaal feest in DOCK154, tegenover het welbekende K-sjot. U bent allen van harte uitgenodigd om uw roze vleugeltjes om te binden of uw groene maillot (alleen voor amici) aan te trekken en dit prachtige feest met ons te vieren.

feestcie@vgsu.nl

oioioi dat was toen vorig jaar een heel leuk feestje!! Gaan er dit jaar weer zoveel GSVers??

Lech Walesa

Ik kan helaas niet, ik heb een weekend-ov en ook nog eens van 9-5 practicum de dag erna...

Jow lijkt met tof!!! kan ik mn vriendinnen ook weer eens zien... twee vliegen in 1 klap...

Waarom plannen ze zulke dingen altijd op BKavonden?

Tijdens facgroep had je toch ook niet gekund.

veel te veel leuke dingen op dinsdag.

Gewoon de laatste trein naar utrecht nemen, en de eerste weer terug, prima te doen.

Was de vorige nou in die kelder met n auto uit de muur? Of is dat alweer twee jaar geleden? Iig prima vermaakt, een aanrader!

nee dat was vorig jaar, volgens mij was dat in ksjot zelf. Maar kweenie meer zeker.
Dat was een zeer geslaagd feestje toen!

jaaa was echt tof, wie o wie gaan er dit jaar weer? ik ben er wel voor in! En mn huisgenootjes waarschijnlijk ook wel! :D

haahaha, rianne toch, wat ken je mij weer goed :D dit jaar ben ik er zeker voor in. ik verwacht tenminste dat de mensen van vorig jaar ook mee gaan! kom op, zeker een aanrader :P

Ik ben er wel te vinden denk ik..

Ik ga misschien ook wel mee.

Wie weet

tjonge, niet zo vaag doen :P

en Pytric als mister Geel ben je wel veplicht om te gaan, vertegenwoordig ons regio. Geel rulez 8)

Ik en mijn hoedje zijn waarschijnlijk ook weer van de partij:)

ik misschien ook wel, maar dan zonder hoedje.

Zijn er nog veel mensen die naar Utrecht gaan morgen? Ik twijfel nog heel erg, heb het al druk genoeg deze week...

hey maaike en ik (en eduard ging geloof ik ook) nemen de rein van 22.17. Had maaike het over... dus wie zich daar bij aan wilt sluiten, die zien we wel op het station.

Ja, ik wilt me er graag bij aansluiten.