pieter visser

wij zijn opzoek naar een gezellige kamer genoot. Voor een kamer in het rustige maar gezellige Vinkhuizen. De kamer heeft een goed uitzicht (de martinitoren is te zien) een laminaat vloer en heeft ook een was tafel. Lijkt je deze kamer leuk reageer dan snel PS. ben boven de 23 dan wordt de huur 140 euro.

Kamerdetails
Type woonruimte:
Kamer
Opleverniveau:
Kaal
Oppervlakte:
14 m2
Totale huurprijs:
€ 200
Kale huurprijs:
€ 139
Gas/Water/Electra:
€ 61

Reactie kunnen gestuurd worden naar: pietervisser@outlook.com

Hey Pieter, ik ben onder voorbehoud erg geïnteresseerd in je aanbod! Ik zeg onder voorbehoud omdat ik in principe al samen met een vriend (ook van de GSV) op zoek ben naar een kamer, als dat kan namelijk in een door de senaat aan te vragen GSV-huis bij Patrimonium, maar mocht dat op niets uitlopen dan is dit zeker een goede optie! Je hoort nog wel van me zodra ik meer weet.

pieter visser

hoi remco,

volgende week donderdag/vrijdag bekijken wij wie we uitnodigen voor een gezellig kijk avondje,
dus dan zo het handig zijn om te reageren met een leuk verhaaltje over je zelf als je dan nog wil.

Pieter

Hoi Pieter,

ook ik ben zeer geïnteresseerd in de kamer. Voor mij ongeveer hetzelfde verhaal als voor Remco, maar de wachtrij voor senaatshuizen is tamelijk lang en het dagelijkse retourtje huis-Groningen van drie uur begint lastig te worden. Vandaar mijn interesse.

groeten,
Harmen G.

pieter visser

Voor iedereen die in de zelfde situatie zit reageer voor donderdag 11oktober met een leuk verhaaltje over je zelf.
stuur deze naar pietervisser@outlook.com en dan zullen Henk-dieter en ik deze met genoegen lezen.

Groet,

Henk-Dieter en Pieter