G-Ziña

Heey,

Omdat Marlies ons mooie stekkie gaat verlaten, zijn wij per 1 november op zoek naar een gezellige huisgenote. Het gaat om de gallerijkamer van Aquamarijnstraat 489. Deze kamer is 13m2 groot en slechts 210 euro per maand incl.

Dus: Ben jij die ideale gezellige, spontane, knusse huisgenote die we zoeken? Stuur dan snel een mailtje met wat informatie over jezelf naar elinebakker2 at hotmail . com. Gelieve dit voor 13 oktober te doen, zodat we jou misschien wel uit zullen nodigen op de hospiteeravond op 17 oktober.

Liefs,
Eline & Geziena

Graag een huisgenoot die niet te hard op de vloeren stampt...

Theo Z. heeft nog wel interesse...

Sjaars zonder kamer, sowieso doen!! Je krijgt hele leuke onderburen.. 8D

Beekhuis schreef: Theo Z. heeft nog wel interesse...

Hee, dat is grappig, nu is het eens een keer andersom!

alleen op zoek naar huisgenotes?

als je gezellig, spontaan en knus bent stellen ze vast niet meer zo veel eisen aan je geslacht. Als je dan ook nog eens de verwarming kunt bijvullen en lampjes vervangen ben je binnen.

In principe heeft Eline liever een meisje, maar je weet maar nooit wat er gebeurd als je haar helemaal inpakt met een leuk mailtje ;-)

Weet je ook waarom de brandweer moest uitrukken 2 huizen verderop?
En waren jullie ook in levensgevaar?

Er was iets met een brand, maar het is nog compleet onduidelijk voor me wat er nou precies aan de hand was. Volgens mij leven we allemaal nog, al scheelde het niet veel, hehe.

Er was een kleine brand in de hal onderaan de flat. Weinig boeiends volgens mij.

Pr 1 Woningbrand AQUAMARIJNSTRAAT 435 GRONINGEN (dak) (flat) 1833 1851 3593 AP:
0400021 Brandweer Regionaal Voorlichting Pers & Piket
0400111 Brandweer Regionaal OVD Midden (Groepsoproep)
0400274 Brandweer Groningen-Vinkhuizen TS-747
0400277 Brandweer Groningen-Sontweg AL-757
0400392 Brandweer Groningen-Vinkhuizen Brandalarm / Ploeg
0400419 Brandweer Groningen-Vinkhuizen Kazernealarm
0401998 Brandweer Regionaal Monitorcode

Dat betekend dat er wel een hoge prioriteit was (er wonen tenslotte) veel mensen, en dat er 3 brandweerwagens geweest zijn (namelijk 1833 1851 3593).

ik zag ook 2 politie-auto"s met sirene