Hannah schreef:
Jasper schreef: Ik heb twee sics uit het archief gestolen. Het was materiaal dat niet openbaar mocht komen ten tijde van de Regionale herindeling o.l.v. Senaat Van Dijk. Nu mogen ze het archief wel weer in.

Zijn dat de SICs waaruit blijkt dat we het volledige senaatsjaar van Senaat Kamphuis hebben gekopieerd?

Ja en dat ene verslag van Senaat Bulder waarin wordt gesteld dat het indelen door de Senaat zelf sowieso niet verstandig is. Maar ja, hoe kwamen wij anders bij regio 1?

Elsa schreef:
pytric schreef:
Paarshaas schreef: Dat is ook een goede. Jaarverbandskleding is ook welkom. Tot nu toe hebben we alleen een dicreos trui

Vent, dat is een bedankbrief geschreven op een jaarverbandstrui, losse stinkende capuchonunits zonder het heilige geschreven woord hoeven echt het archief niet in.

Dus als ik mn trui voorzie van een pakkende bijbeltekst dan is hij wel welkom?

Uiteraard.

Ik heb nog een stukje van een originele UNESTRA-polo.

Ik heb nog een Blauwvaandel en hier liggen nog wat verkiezingsposters van een aantal mensen van Senaat Meijer.

En waar ligt het boek van Rood??

Paula Lunenborg

Ik heb nog een speech liggen van het novitiaat: onze welgemeende excuses namens het hele jaarverband aan de novcie over de opstand, omdat het natuurlijk nooit zover had mogen komen...
Niet oud en echt archiefwaardig, wel grappig.

Ik stel ook voor dat de PanterPanty het archief in gaat, eventueel met enige begeleidende tekst en uitleg van Paula de PanterPantyPraeses.

Paula Lunenborg schreef: Ik heb nog een speech liggen van het novitiaat: onze welgemeende excuses namens het hele jaarverband aan de novcie over de opstand, omdat het natuurlijk nooit zover had mogen komen... Niet oud en echt archiefwaardig, wel grappig.

Hij was anders zeer ontroerend, zeker het bewaren waard!

Koning Drietand

Neem allemaal maar mee naar soos en spreek mij daar aan of een Senator, dan kan het naar boven worden gebracht. Je mag het ook bij mij thuis afleveren of op enige andere plek waar ik plaats neem.

Ik heb nog een Tabula Rasa caravan liggen, mag deze ook in het archief? Meenemen naar soos wordt lastig.

Koning Drietand

Je mag er wel een foto van in het archief stoppen.

Nadeel is dat je de caravan moet ervaren en die ervaring leg je niet vast op een foto.

Koning Drietand

Dan maak je een filmpje.

Wie heeft de Tayros polo uit de tas van jan meegenomen? Lag in de keuken op soos, maar willen we natuurlijk wel weer terug voor het archief.

Paarshaas schreef: Dan maak je een filmpje.

Kunnen jullie het archief niet uitbreiden en een stalling huren? Kunnen we in de stalling onze caravan zetten.

Wat is er eigenlijk gebeurd met die syfáristrui die we als chiethonieten op ons eerste kamp kapot getrokken hebben?

Elsa schreef: Wat is er eigenlijk gebeurd met die syfáristrui die we als chiethonieten op ons eerste kamp kapot getrokken hebben?

Shhtttt dat weten ze nog niet... Theo denkt nog steeds dat wij hem hebben.

Lol, om de een of andere reden ligt, nee, lag er nog zo'n trui in m'n kast. Die hebben we mooi in zo'n zak gestopt die nu ergens in Afrika moet liggen. Goedbeschouwd zit er door jullie nu iemand niet al te warmpjes bij. 's Nachts dan he.

AssessorJoost
Ben schreef:
Elsa schreef: Wat is er eigenlijk gebeurd met die syfáristrui die we als chiethonieten op ons eerste kamp kapot getrokken hebben?

Shhtttt dat weten ze nog niet... Theo denkt nog steeds dat wij hem hebben.

dat was niet de trui van theo maar van erik p...