Jurgen

Betreffende Eerste nieuwe OV-lezing
Titel "Van een andere planeet: de Amerikaanse conservatieven"
Spreker James Kennedy
Relevantie Presidentsverkiezingen op 2 november 2004
Plaats Achterzaal Noorderkerk
Tijd 16 september 2004 20:00 uur

Koning David

Goed bezig Tiekstra. En RC ook.

Overmorgen is het al! Ik ben zeer benieuwd.

ik ook, ik heb er zelfs mijn werk voor afgezegd! :)

We zijn bijna zo fanatiek als de Amerikanen zelf! :wink:
(Maar het is natuurlijk ook interessant!)

Is er ook een reader? Of moet ik een beroep doen op mijn voorkennis? :roll:

Er stonden in de augustus SIC 3 artikelen mbt deze lezing. Ik denk ipv een reader dus...

Dat zoiezo

Maarre de Sic is met de readere meegezonden. Toch Ov-cie?

Haha oeps, dan moet ik de sic maar weer eens gaan lezen :oops: .

Perikles schreef: Maarre de Sic is met de readere meegezonden. Toch Ov-cie?

Hoe bedoel je? Dat er wel een aparte reader ook nog was?

Koning David

Er is geen aparte reader omdat de voorgaande senaten zo ontzettend hebben bezuinigd op het budget van de OVcie.

Vriend Klei schreef: Er is geen aparte reader omdat de voorgaande senaten zo ontzettend hebben bezuinigd op het budget van de OVcie.

Oei, zie hier een gefrustreerd OV-cie lid ;)

Waarom zou er uberhaubt een aparte OV reader in elkaar moeten worden gedraaid als je die artikelen net zo goed in een SIC kwijt kunt? Scheelt nog met rondbrengen ook. Sorry, maar zie het voordeel niet van aparte reader, of het nadeel van 2in1. Maar als iemand het weet, sta ik er wel voor open.

Lizzy schreef: Sorry ......

Aanvaard.

Koning David

Uit voorzorgsmaatregelen: de oorlog tegen het terrorisme en het feit dat hij Kennedey heet, wordt de spreker van de OV-lezing morgen in de enige ware blauwe GSV-limo (die geen open dak heeft!!!) van am. Roelof Oosterhuis naar de Noorderkerk gebracht. Novietjes dienen op de uitkijk te staan, een haag te vormen en moeten James Kennedey het welbekende "Stars and Stripes" toezingen.

Koning David

Maak ik een leuke grap, lacht er niemand. Zo moeilijk is mijn grap niet.

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik zag de posters... maareh... verwacht de OVcie nou dat iedereen zomaar weet waar de Noorderkerk is? De volgende keer is het misschien handig om een adres te vermelden ;)

Koning David

Inderdaad. Goed punt. Schrijven we op voor de evaluatie.

Koning David

Niet allen de GSV is de ban van Amerika. :mrgreen:

http://www.nd.nl/htm/dossier/jubileum/weblog.html

He Vriend Klei, je moet het hele topic natuurlijk niet vullen met je eigen posts;) dat moet je overlaten aan anderen.
Maar wel een goed streven op zich, dan staat ie wel iedere twee uur weer bovenaan!

wat misschien ook wel leuk is om op de (overigens er mooie waarvoor mijn complimenten) poster te zetten is dat het even ment wordt georganiseerd door de GSV - een Gereformeerde Studenten Vereniging.
Dit om verassingen over bijvoorbeeld de christelijke start an de avond te voorkomen...