Pieternel


Stichting Aktie Benin organiseert:
Benefietconcert: Mission to Benin

Als afscheid van Marjan Kroone
Vrijdag 10 september 2004
Trefcentrum Bedum
(prof. Mekelstraat 1-5)

Met optredens van:
Ibrahim
TREMOR
Regius of Magniloquence
Pieternel

Aanvang: 21:00 uur
Zaal open: 20:30 uur
Entree: € 5,00
(Gaat in zijn geheel naar het goede doel)

Deze avond wordt mede mogelijk gemaakt door:
Het Trefcentrum
schildersbedrijf Bol
Installatiebedrijf Wiersema
Knol daksystemen
schildersbedrijf Dijkema
bouwbedrijf De Roo
tuincentrum Eldorado

Aangezien ik geen vrienden heb die alto zijn, wil ik hier mijn prangende vragen plaatsen:

Wie is Marjan Kroone? Wat gaat er in Benin gebeuren?

Eh.... Ten eerste heb ik geen idee wie Marjan Kroone is. Ik kan slechts raden: zij gaat daar stichtelijk werk uitvoeren en er zijn blijkbaar mensen die haar met een zak geld naar daar willen zien vertrekken. Verder ben ik in onkunde gelaten door de organisatie. Ik speel er alleen maar. Maar komt allen, we willen Marjan natuurlijk niet met lege handen zien vertrekken!

Dat hangt er natuurlijk maar helemaal van af wat voor 'werk' deze Marjan daar gaat uitvoeren...

en wat voor een kunstje kunnen we daar van jouw verwachten? ("speel"vind ik nog een beetje vaagjes)

volgens mij is dit het trouwens.....

Demetrius schreef: en wat voor een kunstje kunnen we daar van jouw verwachten? ("speel"vind ik nog een beetje vaagjes)

Ja, je kent het wel, meisje met gitaar en piano enzo. Overigens wordt ik tevens begeleid door een jonge en buitengewoon getalenteerde muziekwetenschapstudent uit Amsterdam!! En dames: hij is nog vrijgezel!!

L1Rn4urAyA7aTEe

Wie Marjan is...

lees (ook) je hier... ;)

Goed speurwerk, jongens!

Pieternel schreef: [..] En dames: hij is nog vrijgezel!!

Dat maakt het allemaal een stuk aantrekkelijker. Denk dat ik wel even langs kom.

Ik kom ook!

L1Rn4urAyA7aTEe

Marjan Kroone vroeg of iemand het volgende namens haar op het GSV-forum wou posten:

Ik ben helemaal verbaasd! Geweldig!. Zou er wel wat neer willen zetten, maar dan moet je weer aanmelden en zo. En ik ben natuurlijk de leeftijd van studenten al dik ontgroeid..... Alhoewel je me nog steeds mag scharen onder de mensen die iedere dag leren . Als er iemand is die op dat studenten forum wat neer kan zetten dan graag het volgende namens mij: Het volgende gedicht van Jeroen Swaan verwoord namelijk heel mooi waarom ik dit kan doen. Alleen door vertrouwen in Hem kan ik hiermee verder. Hier komt het gedicht dat hij op 08-12-2002 heeft geschreven: blind vertrouwen vertrouwen heb ik nodig vertrouwen moet ik krijgen omdat zonder dat vertrouwen ik zal blijven zwijgen vertrouwen zal ik vragen vertrouwen zal ik geven omdat zonder dat vertrouwen ik niet echt kan leven vertrouwen zal ik zoeken vertrouwen zal ik vinden omdat zonder dat vertrouwen de angst mij zal verslinden vertrouwen zal ik koesteren vertrouwen zal ik schenken want zonder dat vertrouwen … … ik moet er niet aan denken

't Was een geweldige avond, jongens! Maar Marjan vroeg zich wel de hele avond af waar Roodkapje was, want die zou nog komen! Dus Roodkapje, waar was je?

L1Rn4urAyA7aTEe

Die was vast naar Grootmoeder, koekjes brengen in het Bos. ;)