N.B. Steendam

ctrl C ctrl V:

!!! GEZOCHT !!!
Demonstrateurs / Demonstratrices
en Verkooppromotors

Het komende najaar hebben wij een groot aantal demonstraties staan voor opdrachtgevers binnen zowel Food als Non Food. Dat is fantastisch nieuws natuurlijk!

Draag iemand aan die nog niet werkzaam is voor WFM People en ontvang een beloning van maar liefst 200 Euro bruto per aangedragen medewerker! *

Om de snelheid erin te houden kun je dit bericht doorsturen naar potentiële kandidaten. Deze kandidaten kunnen zich dan hier inschrijven: Inschrijfformulier

De aangedragen kandidaten dienen jouw Wervingspremie Code in te vullen voor de premiebepaling! Deze code is: 251431

Eventueel kunnen kandidaten zich ook telefonisch melden bij de afdeling HR op telefoonnummer 033 - 45 11 371. Laat ze dan wel jouw persoonlijke Wervingspremie Code doorgeven!

  • Om voor de wervingspremie in aanmerking te komen dient de aangedragen medewerker minimaal 10 dagen te werken in de periode van week 41 t/m 52.

Sowieso leuk bijbaantje. Als ik er E200 aan overhoud delen we die natuurlijk sam-sam.

Mocht je interesse hebben, spreek mij even aan of post het in dit topic.

Waar gaat hem om? Wat moet men kunnen?

C.A. schreef: Waar gaat hem om? Wat moet men kunnen?

Een vlotte babbel hebben en doen alsof je enthousiast bent over het betreffende product/bedrijf

N.B. Steendam

Wat Roskam zegt. Soms snoepjes uitdelen en daar blij bij kijken. Of laten zien hoe een product werkt. Hier krijg je dan vaak een korte (betaalde) training voor. Sowieso verdien je per uur (min. euro of 7) en niet per verkocht produkt oid.
Je kunt ook 'doorgroeien'. Zelf vind ik het een ideaal bijbaantje, en werk dan ook al enkele jaren bij WFM people.

He niek, hoe werkt dat, sta je dan op straat of in een winkel?

N.B. Steendam

Hangt er van af waar je voor kiest / men je voor vraagt. Soms sta je in een supermarkt blokjes kaas of bekertjes vruchtensap uit te delen, soms ben je met een team op een station aan het werk of je staat in de mediamarkt een elektrische tandenborstel te demonstreren. Kan ook zijn dat je met een busje langs supermarkten rijdt om reclamematerialen neer te zetten. Of routeverkoper (soort vertegenwoordiger) in een grotere stad, teamleider, projectmanager ect.

Als je precies wilt weten waar ze je voor in willen zetten kun je ze het beste even bellen. Elke opdrachtgever/product/actie is namelijk anders. Je moet in elk geval van afwisseling houden en geen vast 9 tot 5 baantje zoeken!

Herbsgarden

He Nico, moet je ook een rijbewijs hebben? Jij moest toch ook veel rijden? Of was dat voor een ander baantje?

N.B. Steendam

Men zoekt nog steeds mensen! Leuk bijbaantje, misschien ook iets voor de aankomende eerstejaars. En Jan, je hoeft niet persé een rijbewijs te hebben hoor.

Dus bel ze ff als je nog een leuk bijbaantje zoekt. Krijg je nog 100 E extra ook, kun je leuke dingen mee doen!

Infamous angel

Zonder het topic te willen hijacken:Ik heb ook nog een super baantje gezien. Helaas kwalificeer ik er niet voor, anders zou ik het zeker doen.
Kon het niet laten om het hier in de groep te gooien, met de hoop iemand blij te maken.

Experienced Drivers!

Kelly Services is looking for experienced drivers for one of the world’s most recognised companies to work on an exciting mapping project! You will be provided with a company car that is equipped with camera equipment which will be used to map views of public streets and areas.

You have:

  • A valid driver’s license with a number of years experience
  • Fulltime availability
  • Basic computer skills

For insurance purposes, drivers must be over 25 years old

If you are interested or want more information, please contact us!

Herestraat 105-107
9711 LG Groningen
T: 050-3171700
F: 050-3115170

www.kellyservices.nl

en we zeggen er niet bij dat het voor google is...

Hehe, die auto's waren ook al gesignaleerd in Amsterdam en Rotterdam. Leuk dat Groningen ook aan de beurt komt. Waren wel wat relletjes met mensen die juist uit een bordeel kwamen stappen toen ze werden vastgelegd, geinig allemaal.

Infamous angel
Warnings:1 schreef: en we zeggen er niet bij dat het voor google is...

Zetten ze er meerstal niet bij nee, maar Google is een grote klant van hun, dus het zal wel.

Lech Walesa

Helaas geen 25...