Feranderd

Happietaria 2003

Hallo mensen.
Misschien hebben jullie al gemerkt dat het nieuwe HMT 2003 al weer bezig is gegaan met het organiseren van Happietaria 2003. We hebben er zin in. Hoewel nog niet voltallig, zijn we al enthousiast begonnen met het regelen van een aantal zaken. Voor Happietaria 2003 hebben we nog veel vrijwilligers nodig. Niet alleen om te komen werken, maar ook zeker om de commissies te vullen. We hebben nog mensen nodig voor de commissies: Pand, Public Relations, Sponsoring, Voeding en niet te vergeten Personeel. Lijkt het je leuk om je ook voor zo'n tof project in te zetten, veel mensen te leren kennen en tijd vrij te maken voor een goed doel, meldt je dan nu aan! Dit kun je doen bij één van onderstaande personen. Hier kun je ook terecht voor wat een commissie inhoudt en wat er van je verwacht wordt.

Om jullie op de hoogte te houden van de ontwikkelingen rond Happietaria 2003 zal er regelmatig een stukje geschreven worden in de verenigingsbladen of een mailtje rondgestuurd worden. Het doel van Happietaria 2003 is helaas nog niet bekend, maar zeker is dat het weer een tof project zal worden, waarbij iedereen zich richt op dat goede doel! Dus werk ook mee aan Happie 2003!!

groeten namens het HMT

voor de GSV
Ferdinand Schilder - voeding, 0645608706, (k.f.schilder@wanadoo.nl)
Ellen Visscher - personeel, 06-44656181, (ellenvis6@hotmail.com)

Zo jammer als er niemand reageert. Ik wil wel een paar keer komen werken geloof ik.

ik wil ook wel komen werken

Misschien zeur ik, maar helpt het niet als je Happietaria ook in die spelling vermeldt in de titel van dit bericht?
Overigens verwacht ik na de vakantie meer reactie op de oproep.