Ole Einar Bjorndalen

Beste mensen,
Zoals eerder gemeld en zoals veel GSV'ers weten ga ik met enkele GSV'ers komende zomer naar Zaandam om daar een project te draaien voor Athletes in Action. Door dit project hopen we door middel van sport de liefde van Jezus uit te dragen naar zeer veel mensen. Voor dit project is geld nodig, geld dat niet iedere deelnemer nog heeft om mee te doen en daarom gaan Dik K., Harry D. en ik geld proberen in te zamelen voor dit project. Hiervoor willen we volgende weken lege kratten op gaan halen om de projectkosten te betalen. Heeft u nog kratjes/lege flessen over die we mogen inleveren voor dit project en woont u in vinkhuizen?
Bijvoorbaat zeer veel dank,
Harry Dijkema
Dik Kootstra
Chris van Turennout

Ik heb nog wel lege flessen. En heel veel glas. Maar ik woon niet in Vinkhuizen. Jullie willen toch ook wel even fietsen voor het goede doel?

Ole Einar Bjorndalen

prima

Hier staat nog wel wat, kom maar halen!

Wij hebben ook nog wel wat.

Wij hebben hier ook voor kapitalen aan kratjes staan, maar dat is allemaal van m'n huisgenoten dus moet je daarvoor even bij hun zijn.

BerniceSmit

Ik heb ook nog wel drie kratjes voor je. Geen idee wat dat oplevert.

Wees gerust

Bij mij staat ook nog wel een kratje! Succes mannen, goed project!

Koning Drietand

Je moet even bij Feddema in de tuin gaan graaien naar kratjes. Daar kun je wel twee projecten van draaien.

AssessorJoost

de halve huiskamer aan de barkmolenstraat staat ook vol,, lieve david, harmen en ben: mogen wij voor novietje spelen?

dat mag natuurlijk altijd.

ook bij saffier 156, volgens mij hebben wij nog wel wat kratjes staan. mijn zus woont in zaandam en geloof me; ze kunnen daar best een leuk AIA project gebruiken.

Henderi schreef: Bij mij staat ook nog wel een kratje! Succes mannen, goed project!

Hier staat nog wel een kratje en als je Reinier even lief aankijkt misschien wel meer.

Ja hoor, wij hebben nog heel wat kratjes staan, kom maar halen!

AssessorJoost

Lieve mensen die gereageerd hebben, hartelijk dank voor uw reacties. U kunt ons waarschijnlijk a.s. vrijdag een keertje verwachten:)