Senaat

Uitnodiging: Islamtour Groningen
De komst van de Islam en de toekomst van Nederland

Het Wetenschappelijk Instituut van de ChristenUnie toert ter voorbereiding van een publicatie over de Islam door het land. In een serie stadsdebatten spreken we over verschillende thema’s die samenhangen met de komst van de Islam en de toekomst van Nederland.

Op woensdag 24 juni komt het WI naar Groningen. U bent van harte uitgenodigd om in discussie te gaan met o.a. Gert-Jan Segers (WI-directeur), Umar Mirza (wijblijvenhier.nl), Bernhard Reitsma (hoogleraar VU), Fokko Oldenhuis (hoogleraar RUG), Chris Rutenfrans (redacteur Volkskrant), Nahed Selim (schrijfster) en Esmé Wiegman (Tweede Kamerlid ChristenUnie) onder leiding van Wim Eikelboom (EO, radio 1)

Details
Datum: woensdag 24 juni
Tijd: 20:00-22:00
Waar: Huis de Beurs, A-Kerkhof Zuid Zijde 4 te Groningen

Opgave via wi.christenunie.nl/islamtour

Erg leuk, ik heb het in m´n agenda gezet.

Gert-Jan Segers is één van de weinigen binnen de CU die een kritisch geluid laat horen t.o.v. de islam in Nederland. Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.

Ben jij ook een van die SGP-ers die naar de PVV is overgestapt? :wink:

Hier ga ik ook heen denk ik.

TheoSikkema
Rinze schreef: Hier ga ik ook heen denk ik.

Hmm, misschien?

Klinkt goed, leuk voorafgaand aan de OCSG-broederborrel. Opgegeven.

Ik breng het nog even onder de aandacht: het stadsdebat over islam in Nederland, georganiseerd door het Wetenschappelijk Instituut van de ChristenUnie.
Aanstaande woensdag 24 juni in Huis de Beurs.

Opgeven kan via de site:

http://wi.christenunie.nl/islamtour

Reminder: vanavond dus. Fop en ik rijden om half 8 weg bij de Saffier, sms mij als je ook meefietst.

Het was een interessant avondje!

Het was erg interessant, maar wel schokkend om te merken hoe enorm politiek correct de ChristenUnie is (vooral mevrouw Wiegman). Waar is de tijd gebleven dat de GPV nog ronduit durfde te zeggen dat communisten gevaarlijke gekken zijn?