smeerkees

Hallo!

Ook ik moet eraan geloven dit semester; de Bachelorscriptie. Ik doe taalkundig onderzoek naar grof taalgebruik, en daarvoor heb ik een flink aantal GSV'ers nodig dat even een enquête voor me wil invullen. Het kost je maar een paar minuten, en je hoeft er niet helemaal voor naar de Psychologie-faculteit of weet ik wat voor onzinnige locatie te fietsen, alwaar je een half uur in een slecht geventileerd hok zit te zwoegen.

Het kan namelijk gewoon thuis, via dit handige linkje:
Kleine moeite voor jullie, mega handig voor mij en mijn onderzoek.

Alvast bedankt!
Smeerkees

Ps: Het is best een grappig onderwerp, maar hou er rekening mee dat het een serieus onderzoek is.
Pps: Ik wil in het bijzonder Rolf H. vragen of hij in zijn aversie tegen enquêtes voor 1 keertje een uitzondering wil maken.

ingevult, succes ermee! Hopelijk misbruik je de info niet ;)

Ingevuld. Niet heel anoniem meer :(

Haha Wanker. Maar hij is ingevuld.

Als er een 23-jarige IB/IO student uit de resultaten naar voren komt als iemand die bovengemiddeld veel scheld moet je niet denken dat ik dat ben.

Idem voor een psychologiestudent, ook 23 jaar. Zegt vaak piemol. Ben ik niet.

laten we het maar niet hebben over een 23 jarige farmaciestudent, die ben ik dan sowieso niet...

Check. Ik ben benieuwd of je me eruit kunt filteren.

Thierry schreef: scheld

scheldt

Ik ben wel benieuwd hoeveel creatieve inzendingen er zijn voor 'anders, namelijk'.

Oké ik heb de 'wat studeer je' vraag verwijderd uit de enquête. Is toch niet belangrijk voor wat ik wil onderzoeken.

Thanks voor alle ingevulde enquêtes tot nu toe, gaat lekker zo!

bumpje! ik heb al 38 reacties, het mooist zou zijn als ik er uiteindelijk 60 heb :)

THANKSSS

Mijn broer heet Dick.

HedGe schreef: Mijn broer heet Dick.

ja oke dat telt dus niet want dat is een eigennaam

Paula Lunenborg

Gedaaaan.

Ik zoek nog een stuk of tien reacties :)

ik had hem al ingevuld, je kunt denk ik zo zien welke ik ben :P

Joeeoohehooeee!

Ik dacht dat ik genoeg reacties had, maar ik heb mijn onderzoeksvraag een beetje omgegooid, en nu heb ik meer ingevulde enquêtes van GSV'ers nodig.

Please? Drie minuutjes?

Die van mij herken je vast wel :)

Alles voor de wetenschap. Ook ff ingevuld.
Zet je ook wel even goed stil bij wat je allemaal zegt...

Ik zou wél de vraag erin laten welke studie iemand doet ;) durf te wedden dat je een effect vindt voor Bedrijfskunde-studenten.

Grapje natuurlijk.

Pies. Kak. En respect!