Senaat

Amicae amicique,

Onlangs heeft de GSV (en alle andere verenigingen die zijn aangesloten bij het LCGS) een uitnodiging gekregen van de VGSN-tq om een weekend in Nijmegen bij te wonen. Onder het mom 'kennismakingsweekend' wil de VGSN-tq een stap zetten richting het aangaan van amicale banden met de gereformeerde studentenverengingen van Nederland.

Het leek ons erg leuk om op deze uitnodiging in te gaan, zij het echter dat het gaat om het weekend waarin drie regio's naar Schiermonnikoog afreizen om van een regiokamp te genieten. Met een grote groep GSV'ers afreizen naar Nijmegen gaat daarom niet lukken.

Omdat er één regio is die het desbetreffende weekend niet op regiokamp gaat leek het ons toch goed om de uitnodiging hier te posten. Het is echter niet onze bedoeling dat u een afweging maakt tussen uw regiokamp en het kennismakingsweekend, omdat het regiokamp onzes inziens zeker boven het kennismakingsweekend gaat.

Over een paar weken gaat uw Senaat afreizen naar Zwolle, om daar een borrel te drinken met het bestuur van de VGSN-tq en elkaar beter te leren kennen. Van kennismaking is dus sowieso sprake, of u nu naar het weekend in Nijmegen toe gaat of thuis blijft bankhangen.
Hieronder vindt u de uitnodiging en het programma van het weekend.

Met amicale groet,
namens Senaat Lenting,

Martine Huisman
abactis h.t.


De VGSN-TQ organiseert een kenninsmakingsweekend in Nijmegen, een onofficieel amicaal weekend voor alle leden van onze mede-VGS-en. Je wordt voorzien van alles wat nodig is voor een ontspannen weekend: sport, cultuur, slaapplek, goed eten, feest en diepgang. En aan het eind heb je ook nog eens kennis gemaakt met Nijmegen en de VGSN-TQ. Wees welkom!

Praktisch

Het vindt plaats van 15-17 mei en het programma zie je hieronder. Let op, er is een beperkte capaciteit, dus geef snel door aan thesauricie@vgsn.nl 1 dat je komt, 2 tot wanneer je blijft en 3 evt bijzonderheden (als dieet of mensen waarbij je in een huis geplaatst wilt worden).

Programma:
(De meeste activiteiten vinden plaats op het nachtegaalplein, waar de helft van de VGSN woont.)

Vr 15 mei
21.00u Gasten opgehaald van station door gastheer/-vrouw van een VGSN-huis.
23:00u Feest

Za 16 mei
11.00u Brunch
13.30u Middagactiviteit: sport en spel, sightseeing Nijmegen (cultuur) of kookcursus
18.00u Avondeten
20.00u Filmronde

Zo 17 mei
09.30u Kerk
11.00u Sing-out.
12.00 Picknick en frisbee in Kronenburger park.
(er is mogelijkheid om tot maandag te blijven)
[/i]

N.B. Steendam

Kan ik aan heel regio 1 van harte aanbevelen!

Thesauricie

Kun je niet het hele weekend!? Kom dan in ieder geval om te genieten van een mooi feest vrijdag!

KOMT ALLEN!! :-D

Het grappige is dat ik die dag (15 mei) een reis heb met de raad naar Arnhem en Nijmegen. Denk dat ik het klaverjassen en eten op de terugweg toch prefereer boven een amicaal feest, hoe leuk dat ook mag zijn...

YeHeSs schreef: Het grappige is dat ik die dag (15 mei) een reis heb met de raad naar Arnhem en Nijmegen. Denk dat ik het klaverjassen en eten op de terugweg toch prefereer boven een amicaal feest, hoe leuk dat ook mag zijn...

En ík denk dat jij een gaaf kamp van regio II op Schier prefereert boven een saaie reis met de raad naar Arnhem. Wat heb je daar nog te zoeken als je ook gewoon kunt genieten op Schier? :wink:

leuk idee! jammer dat ik dan zomerkamp heb :S haha, kunnen ze het niet verplaatsen? zomerkamp boven alles!

- Martine H -

Ja, jammer he, dat vind ik ook. Waarschijnlijk kunnen ze het niet verplaatsen, aangezien er nog ongeveer 10 andere VGS'en ook zijn uitgenodigd.

Nou, duidelijke posters maken kunnen ze wel.

Feestcie VGSN-tq

Dames, trekt uw stippeltjesjurk en leggings uit de kast! Heren, laat uw bakkebaarden staan en spuit uw kuif vol lak! Want binnenkort is het weer zover: 15 mei organiseert de Feestcie der VGSN-TQ een donders mooi feest om het kennismakingsweekend in te luiden. Het thema: ROCK ´N´ ROLL! Uw voetjes gaan gegarandeerd van de vloer en u kunt tot in de late uurtjes sensueel met de heupen wiegen, op muziek die wordt verzorgd door onze (speciaal voor deze gelegenheid geformeerde) live-act!

En u krijgt een euro korting bij de entree als u Rock ´n´ Roll verkleed komt!

Kunt u niet het hele weekend bijwonen, dan bent u natuurlijk ook van harte uitgenodigd voor het feest. Een slaapplekje nodig? Mail naar feestcieatvgsn.nl.

We hopen u te zien de 15e!

Met amicale groet en een kusje,

Feestcie der VGSN-TQ,
MaartenvdL
MariekevdH
Christoph
Annelie

[/b]

Goed verhaal dat plaatje, alsof je zo even linkt naar een email-attachment.

Is dit zo'n kennismakingsweekend dat uiteindelijk een ontgroening blijkt te zijn?