Senaat

Beste leden van GSV,

De ChristenUnie/SGP maakt van 11-29 mei een campagnetour door de provincies voor de verkiezingen van het Europees Parlement op 4 juni 2009. De start van deze tour is in Groningen op maandagavond 11 mei om 20.00u, in het Gomarus College (Vondelpad 1). Hierbij nodig ik jullie van harte uit om deze avond bij te wonen!

Tijdens deze avond zal het verkiezingsprogramma van de ChristenUnie/SGP worden gepresenteerd. Daarnaast zal de lijsttrekker, Peter van Dalen, en een aantal andere kandidaten worden geïnterviewd, waaronder Stieneke van der Graaf uit Groningen. Het publiek kan de kandidaten aan de tand voelen door vragen te stellen aan de hand van een aantal stellingen over Europa. Ook ChristenUnie gedeputeerde Rudi Slager zal hieraan deelnemen.

Tussen de inhoudelijke bedrijven door zorgt jongerenkoor DOX uit Bedum voor muziek en heeft het publiek de kans om op een informele manier kennis te maken met de kandidaten. De avond is bedoeld voor zowel leden als geïnteresseerden. Kortom, iedereen is welkom! Ik hoop u dan ook te mogen begroeten op maandagavond 11 mei!

Met vriendelijke groet,

Josien van den Berg
Provinciaal Promotieteam ChristenUnie Groningen


Het programma van de avond:

20.00u Inloop
20.15 Welkom en overdenking
20.30 Presentatie verkiezingsprogramma
Gesprek/interview met lijsttrekker en andere kandidaten
21.00 Speech: Esme Wiegman
21.10 Speech: Peter van Dalen (lijsttrekker)
21.30 Meet & greet, informele borrel plus ontmoeting publiek en EP kandidaten
22.00 Einde

G.J. van den Berg
Aquamarijnstraat 565
9743 PN Groningen
06-18117730

Ook op deze manier wil ik de start van de campagnetour nog even onder uw aandacht brengen.

Drie weken lang reizen we als kandidaten dus door het hele land, en we beginnen in Groningen! Uw provincie, en mijn provincie. Uw stad, en mijn stad.

Ik zou het heel erg leuk vinden u hier te mogen ontmoeten. Het belooft een grootse avond te worden. Vooral ook een avond met interactie, met u. Alles wat u wilt vragen, wilt weten, kan dan aan de orde komen. U kunt uw steun betuigen, maar natuurlijk ook uw kritische noten kraken.

Onze eigen amice Korterink zal zorgdragen voor de muzikale omlijsting.

Vanaf 19.45 bent u van harte welkom!