SJ

Hallo iedereen,

Ook ik vertrek 31 juli uit de Prunus, wat betekent dat ik een nieuwe kamer zoek vanaf komende zomer.
Ik heb niet veel eisen (idealer kan niet) dus als iemand een tip heeft ben ik graag een luisterend oor!

Siard

P.S. Als je geen zin hebt om in dit topic te reageren maar je weet wellicht wel iets, dan mag je natuurlijk ook mailen of bellen etc.!
(siard_jongsma@hotmail.com, 0648300200)

In dat huis waar Andrea woont komen regelmatig kamers vrij, dit en dat...

Kijk hier eens: http://studentenhuisprunus.cgk-gn.nl/modules/edito/ Misschien is dat wat voor je..

Fleurke schreef: In dat huis waar Andrea woont komen regelmatig kamers vrij, dit en dat...

Idd.. Mijn kamer kun je eventueel al vanaf juni betrekken als je wilt..! Laat maar weten als je belangstelling hebt.

TheoSikkema

Als je gewoon even een brief naar de koningin stuurt dat je je naam wil veranderen kan je zo nog een jaar in de prunus terecht. Iemand suggesties voor een passsende naam als vervanging van het oude 'Siard Jongsma'?

  • Dé Fries
  • Prunus for Ever

Hmm.. ik denk dat dat studentenhuis niet echt iets voor me is.. betwijfel of die mede-bewoners wel relax zijn.
Voor andere suggesties sta ik wel graag open. :)

Vinkhuizen?

Ik zal je op de hoogte houden mocht ik een lege kamer tegenkomen.

Je mag altijd een nachtje bij martin in de hoogslaper... die jongen leidt zo'n eenzaam leven...

Ik laat zo links en rechts wel eens een windje hoor....

Ach, 't houdt de muggen op afstand.

En Wouter..

vanaf eind augustus willen wij ons huis voor een half jaar onderverhuren aan twee personen. voor meer info kan je me bellen 06_18740978 of mailen: a.broeksema@gmail.com

groeten agnes

das best een relaxed huis! wat gaan jullie doen agnes?

Best een relaxed huis? Het is gewoon superrelaxed. Maarre, we gaan een half jaartje naar de oosterburen (Berlijn).

Heb jij al een kamer Siard

Nee, ik heb afgezien van Agnes' aanbod omdat ik liever een vaste kamer heb. Dus als iemand nog iets weet, laat het graag horen!
(bedank voor je bump martin :wink: )