Koos L

Enkele zeer prominente oud-leden (denk aan Snoep en Havinga) organiseren vanavond een voetbalshirtjessoos. De vorige was een doorslaand succes, dus deze ook.
Neem allemaal één of meerdere voetbalshirts mee, voor een optimale avond!

heerlijk, die shirts zijn tenminste bedoeld om in te zweten met dit weer.

ik doe ook mee

Wie heeft de shirtjestas. Die moet ook mee voor de zekerheid 8)

lenno

Ja die apparaten heeft ie hier allemaal hangen
ze zijn net schoon.

toffe foto's robbie! maar waar is de foto?

Hahaha wat een retetoffe foto's zitten er tussen! Robbie bedankt :)
Ondanks de magere opkomst vergeleken met de vorige editie vond ik het zeer geslaagd! Over 2 jaar weer!

Het was een tof soosje, sooscie bedankt he!

Het was echt een gezellige SooS!

(ik heb wel dingen gezien die ik liever niet had willen zien...)

Een beetje laat, maar het was echt weer een heerlijke soos. Sooscie, bedankt!

Gelukkig hebben we de foto's nog! Dank je wel Robbie, lekker creatief ben je ook zeg... (dank ook voor de tip van Snoepje Dulfer op de Grote markt)

Aiaiai Kiffen, wat heb jij een allemechtig lelijk shirt aan! Hoe durf je!

Werd in mn handen gedrukt. Bovendien was ik het op een gegeven moment vergeten wat ik aan had.

Kiffen schreef: Gelukkig hebben we de foto's nog! Dank je wel Robbie, lekker creatief ben je ook zeg... (dank ook voor de tip van Snoepje Dulfer op de Grote markt)

graag gedaan (2x) wat een waanzinnige uitvinding die mobiele telefoon, je kunt elkaar zo weer vinden.
Heb trouwens ook enorm genoten van snoepje en hans dulfer, wat een briljante rakkers. Ook die grote neger mag van mij wel op de GSV, wat een toffe MC.. YEAH.
Vond je het nou ook beter dan Soulvation?

Ik vond Do anders leuker (die mag van mij dan wel op de GSV, zeker met die outfit :D)

Koos L schreef: Ik vond Do anders leuker (die mag van mij dan wel op de GSV, zeker met die outfit :D)

"if you pray, anything can happen" ze zei het zelf!

heej robbie, je moet nu moet die foto op de proppen komen of ik geloof je niet meer..