Klaske

Dag GSV,

Mijn moeder geeft Zorg en Welzijn op het VMBO op het Gomarus College (Vondelpad 2) en voor hun eindexamen moeten haar leerlingen de nagels verzorgen van een aantal mensen. Ik ben nog op zoek naar 3/4 mensen die een volledig verzorgd wellness-momentje nodig hebben. Het is op woensdag 13 april van 11:45-12:15. Uiteraard moet je wel even wat eerder aanwezig zijn. Neem maar even contact met me op of post hier als het je wat lijkt of als je vindt dat je het hebt verdiend.

Groetjes,

Klaske

PS. Als er niet genoeg dames zijn, zijn heren ook van harte welkom. Ervaringsexperts Harald en Berend kunnen je er in geuren en kleuren over vertellen.

Herbsgarden

Top! Is er ook weer een etentje na afloop?

Wiehoe! Wellness! Mogen Jan en ik mee doen?:D

Haa dat lijkt me wel wat!
Volgens mij kan ik die dag wel.. :)

Moeten je nagels van een dusdanig niveau zijn dat ze hun examens wel kunnen halen? Misschien dat ik in de categorie VWO verzorging val.

Wilko geeft zich op! Hij heeft trouwens een aantal jaren zijn voeten niet gewassen, mag hij dan alsnog meedoen?

Dat is de afdeling pedicure......

Ik heb niet echt nagels, is dat een uitdaging?

@ Jan: nee, maar als jij dat graag wilt kan er vast wel ergens iets geregeld worden...
@ Freerk Jan en Jan: leuk! Ik zal even vragen of jongens ook mogen.
@ Hillien: Bij deze sta je op de lijst.
@ Yntse: ik denk dat ze jou wel kunnen hebben. Moet je er wel voor zorgen dat je er niet te knap uitziet, want dan worden ze zenuwachtig en gaat het minder goed.
@ Smeerkees: ja! Is dit een aanmelding?

Skippy schreef: Dat is de afdeling pedicure......

Handen voeten.. wat maakt het uit. het zijn toch nagels..

Ik kan op zich wel die dag. Maar het is geen understatement hè, ik heb echt afgekauwde nagels waar je niks mee kan.

Ik heb net even met moeder Hemmie gebeld en jongens mogen ook komen. Er zal namelijk niet gelakt worden. Wat een opluchting nietwaar?
Verder moet er wel wat gevijld kunnen worden, dus afgekloven nageltjes zijn toch geen optie, helaas Laura...

Groetjes aan Hemmie doen!
Echt een aanradert dit trouwens!

Zo schiet het natuurlijk niet op. Er moeten 6 mensen komen, dus meld je maar gauw aan!

Tot nu toe gaan mee:

  1. Marianne
  2. Hillien
  3. Klaske

Freerk Jan, Jan en Yntse, als jullie echt willen moet je je naam er even onder zetten. Niet te stoer doen, jongens mogen hun nagels ook wel eens verzorgen (stelletje viespeuken). Verder is het echt heel gezellig en zijn er 16-jarige meisjes.

Ja jongens ga gezellig mee! :)

Leuk! Ik mag ook mee van Klaske :D

gezellig!

Oe, ik kan niet maar ik heb dit ooit wel eens gedaan toen ik op het vmbo zat. Het is best relaxt. je krijgt dan zo'n bakje met olijfolie om je vingers in te doen. En ik kreeg groene verf in mn haar. (dat vond ik toen nog cool).

Nog maar 2 plekken te vergeven! Hier moet je echt bij zijn.

Ja wie wil er mee?

ik heb dan 's avonds een tentamen, maar het lijkt me desalniettemin leuk om erbij te zijn!