Los van het feit dat het elk jaar weer retetof is in dat Newscafé vraag ik mij af: waarom het Newscafé?

Koos L schreef: Los van het feit dat het elk jaar weer retetof is in dat Newscafé vraag ik mij af: waarom het Newscafé?

Omdat het los van het feit dat het het Newscafe is elk jaar weer retetof is. Duh!

Vriend Niels

Ik vind het weinig vernieuwend.

Nylez schreef: Ik vind het weinig vernieuwend.

o o o hoor, meneer is progressief. Newscafe is anders reuzetrendy hoor...

kunnen we ook dat mooie oranje bier krijgen? :bier:

Boeremina! Wat een toffe partey!

NewsCafé, toch een beetje de Hereweg40-wannabe!

BTW, dit is JP. Dus ik tel er via PHPMyAdmin even een post voor mij bij.

Wat je zegt! Tijd voor een Bauknecht tm!

Echt een toffe feestje. Vooral de danseressen zonder broek, die dansten iedereen zoek.

Posted from an FC Knudde mobile phone

Feest, &zo en 3 waren eveneens super!

Zeker een mooie KoninginnenachT. Alles afgezworven, overal drukte, herrie. En die VGSt'ers maar vragen waar de GSV-vrouwen zaten (...) Waar waren ze eigenlijk? Hamertje tik met bier in de Noorderhonk is trouwens een van de beste manieren om je avond te beginnen...

Eey Rinze zo maar ff bijslapen he..

daarna om 14:00 ontbijten in het Noorderplantsoen met 25C*!!

25*C?! Ben je al in dromenland? Maar ja, wat jij wilt...

newscafe, leuke tent!! goed feestje

Newscafe, altijd goed op koninginnenach.. Dj Chocolate Brown, de lekkerste.........Muziek

mensen, 14.30 uur ontbijt noorderplantsoen!!!
het gerucht gaat dat er zelfs gratis waterijsjes zijn
spring dus op de fiets(of eerst onder de douche , grijp wat eetbaars en kom naart noorderplantsoen

als je al ontbeten hebt zie het dan als een lunch

Gaan er nog mensen naar stad/soos vanavond?

Bea gefeliciteerd he!

Bea bedankt, voor je onvergetelijke verjaardag...vooral dat feestje op soos had je goed voor elkaar..volgend jaar weer in de vraccie??

Jhemig, ik ken veel leuke meisjes uit Noorwegen, maar deze... Een heel bijzondere meid, van fjord 3, met de hik, speciaal voor mij in Nederland...
Verder wil ik iedereen bedanken die deze wazige/waanzinnige dag tot stand bracht. Vooral Annet. Ik weet echt niet hoe ik dit ga overleven, sterker nog dat is haast onmogelijk.
Maar ik bedenk plotsklapseling dat er om half twaalf naar de FeBoGee wordt gegaan: 11 uur verzamelen @ the Big/Large/Great Market.