Geertsma

Laat ik voor de verandering es twee dagen vrij zijn en wel weer es naar soos willen...

Het schijnt de laatste keer te zijn dat je nog ouderwets contant kunt betalen op soos, dus lijkt me ideaal voor een ouwe-l u llen avond.

't Is wat aan de late kant, maar mochten er nog meer ouwe l u llen zijn die vanavond en morgenvroeg niks te doen hebben, dan hopelijk tot vanavond.

Edit: stomme censuur

en oude leden en aanstormende leden op soos in verband met open soos, het moet niet gekker worden. Jullie willen zeker door veel GSV'ers aangesproken worden: "wie kent mij nog..." :wink:

Prachtig Geertsma! Aankomende leden en ouwe löllen tezelfder avond op soos! Wat een mooi voorstel. Misschien wat aan de late kant, maar ach. Ik neem aan dat je zelf sowieso komt?

L1Rn4urAyA7aTEe

Waarom lees ik dit nou pas?

Ach, jij wordt ook een dagje ouder. :wink:

Je mag allang blij zijn dat je op deze leeftijd nog kunt lezen :!:

L1Rn4urAyA7aTEe

Juist.

Maareh... wanneer is de volgende keer ouwel*llensoos?

Geertsma schreef: Het schijnt de laatste keer te zijn dat je nog ouderwets contant kunt betalen op soos, dus lijkt me ideaal voor een ouwe-l u llen avond. #Edit: stomme censuur

Even een domme vraag om bijna een jaar na dato weer eens een toevoeging aan dit topic te krijgen, maar:

Als ik toevallig eens een keertje in Groningen ben op een donderdagavond en ik denk: "Kom, laat ik eens op die soos gaan kijken hoe het er tegewoordig uit ziet en of Geertsma er ook is." Dan kan ik daar dus geen biertje kopen?

Grote kans dat Geertsma er is.

Maar natuurlijk kan je een biertje kopen, echter betaling dient te geschieden via de chipknip. U kunt een sooskaart kopen van 5 of 10 euro door of 5 of 10 euro van uw chipknip af te laten schrijven. Daarnaast is er natuurlijk de mogelijkheid Geertsma (of een van de andere soosbezoekers) uw papieren tien euro aan te bieden, en Geertsma (of de betreffende soosganger) te vragen voor u een sooskaart te chippen.

(let op oude sooskaarten zijn in het geheel niet geldig na de laatste tariefswijziging)

En voor echte ouwe lullen staat er waarschijnlijk zelfs een gratis biertje klaar.
(Nee Geertsma, voor jou niet.)

L1Rn4urAyA7aTEe

Begrijp ik hieruit dat het donderdag weer ouwel#llensoos is? Misschien kom ik dan ook wel weer een keertje langs, tenminste, als ama Sterken en ik op tijd terug zijn van ons dagje cityhoppen. :)

Robbert schreef: Grote kans dat Geertsma er is.

Kom jij nooit meer op soos, ofzo?